ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن های جدید به Android Wear می آیند

گوگل در کنفرانس امشب I/O 2015 اعلام کرد که از زمان عرضه Android Wear تا امروز، بیش از 4000 اپلیکیشن برای آن ساخته شده است. اکنون مجموعه اپلیکیشن های دیگری نیز به اپلیکیشن های پلتفرم ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۲:۱۰

گوگل در کنفرانس امشب I/O 2015 اعلام کرد که از زمان عرضه Android Wear تا امروز، بیش از 4000 اپلیکیشن برای آن ساخته شده است. اکنون مجموعه اپلیکیشن های دیگری نیز به اپلیکیشن های پلتفرم پوشیدنی گوگل اضافه می شوند که از شاخص ترین هایشان می توان Uber، Foursquare و Citymapper را نام برد.

احتمالاً در این میان، سرویس Uber مهم ترین خواهد بود. کافیست به ساعت هوشمند بگویید: "OK Google, call me a car" و منتظر رسیدن راننده اوبر باشد تا شما را به مقصدتان برساند؛ به همین سادگی. با استفاده از اپلیکیشن هایی مانند Foursquare نیز از اطلاعات مکان های اطرافتان مثل رستوران ها، کافه ها و ... مطلع خواهید شد.

ما از قبل به لطف ساعت هوشمند لوکس ال جی یعنی LG Watch Urbane اطلاعات زیادی در مورد بهبودهای Android Wear داشتیم. با این حال، افراد حاضر در سالن کنفرانس باز هم موقع دیدن امکانات جدید، ذوق زده شدند. از جمله امکانات جدید می توان به پشتیبانی از شکلک های emoji و کنترل های حرکتی اشاره کرد.

برای دیدن ویدیوی قابلیت های جدید Android Wear در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی