ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Star Walk 2؛ اپلیکیشنی برای گشت و گذار مجازی در کهکشان ها

پیدا کردن روابط اجرام آسمانی و کشف راز کهکشان ها موضوعی بوده که انسان همیشه در موردش رویاپردازی می کرده، با این وجود پیشرفت علم نجوم و اختراع ابزارهای حرفه ای برای رصد ستارگان موجب شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

پیدا کردن روابط اجرام آسمانی و کشف راز کهکشان ها موضوعی بوده که انسان همیشه در موردش رویاپردازی می کرده، با این وجود پیشرفت علم نجوم و اختراع ابزارهای حرفه ای برای رصد ستارگان موجب شده که این رویا تا حد زیادی رنگ و بوی حقیقت به خود بگیرد.

اپلیکیشن Star Walk 2 مجموعه ای بی نظیر از حقایق علم نجوم را در خود جمع آوری کرده تا بیشتر از قبل با این شاخه علمی جذاب آشنا شویم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

نسخه دوم Star Walk از لحاظ امکانات، نسبت به نسخه پیشین پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و در زمینه رابط کاربری، صداها و انیمیشن ها عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارد.

unnamed (3)

درست مثل نسخه پیشین، در Star Walk 2 نیز می توان صورت های فلکی را بسته به موقعیت کنونی شان در آسمان به صورت مدل های سه بعدی مشاهده کرد. مجموعا 88 صورت فلکی معروف در این آسمان مجازی این اپ گنجانده شده اند که با اشاره روی هر کدام، می توانید در موردش مطلبی خوانده و آن را به طور جداگانه بررسی کنید.

Star Walk 2 با استفاده از ژیروسکوپ موبایل، جهت نشانه روی گجت به آسمان را تشخیص می دهد. بنابراین کافیست در یک شب پرستاره موبایلتان را به سمت یک ستاره خاص بگیرید تا در اپلیکیشن، از نام آن و اطلاعات نجومی در موردش مطلع شوید.

unnamed (6)

با تنظیم ساعت و دادن دسترسی به اپلیکیشن برای دریافت مختصات جغرافیایی، Star Walk 2 می تواند وضعیت دقیق هلال ماه، زمان طلوع و غروب خورشید و حرکت سیارات را به طور لحظه به لحظه و کاملا دقیق برای شما شبیه سازی کند. با کمک این قابلیت و جلو و عقب بردن زمان می توانید از وضعیت تمامی مواردی که گفتیم در طول سال با خبر شوید.

unnamed (4)

برای مشاهده آسمان شب در اپلیکیشن قادرید از فیلترهای قرمز رنگ دید در شب و اشعه ایکس و موارد دیگر استفاده کرده و تجربه ای همانند رصد حرفه ای منجمان با تلسکوپ را داشته باشید.

قابلیت Live Tracking اپلیکیشن نیز به شما اجازه می دهد تا از زاویه دید بیش از 8000 ماهواره واقعی به اجرام آسمانی بنگرید و حتی تصویر ستاره های دنباله دار را شکار کنید.

unnamed (7)

این اپلیکیشن بی نظیر برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده که نسخه کامل آنها پولی است، با این حال کاربران اندرویدی این شانس را دارند که تا مدت محدودی از امکانات Star Walk 2 به طور رایگان استفاده کنند.

Star Walk 2

Star Walk 2

سازنده: Vito Technology قیمت: نسخه های پولی 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 124 / 158 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سوتابایت منتظر...
    سوتابایت منتظر... | ۸ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی وقت خردمش فوق العادس !!! بی نظیره!!

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۸ خرداد ۱۳۹۴

    از گوگل پلی که نتونستم دانلود کنم رفتیم از بلک مارکت دانلود کنیم ببینیم شب برم پشت بوم نتیجه میده یا نه هرچند از روزی که شهرو چراغونی کردن دیگه خیلی کم ستاره میبینم تو آسمون

مطالب پیشنهادی