ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر های یک دستگاه جدید از ZTE لو رفت

شرکت ZTE یکی از بزرگترین سازندگان چینی تلفن های هوشمند و ابزارهای موبایل است. این کمپانی در ابتدای امسال با ایجاد تغییر در لوگوی خود نشان داد دست به بازبینی در استراتژی هایش زده و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

شرکت ZTE یکی از بزرگترین سازندگان چینی تلفن های هوشمند و ابزارهای موبایل است. این کمپانی در ابتدای امسال با ایجاد تغییر در لوگوی خود نشان داد دست به بازبینی در استراتژی هایش زده و همزمان شروع به گسترش بازارهایش در سطح جهان نموده.

آخرین پرچمدار این شرکت با نام Nubia Z9 در بازار شایعات حضور داغی داشت و در نهایت اخیرا به شکل رسمی عرضه شد و پس از عرضه نیز با استقبال گسترده روبرو گشت و کل موجودی اولیه آن در چین طی مدت زمان ۱۰ دقیقه به فروش رسید.

حالا رندرهایی از محصول بعدی ZTE منتشر شده که باید دید می تواند موفقیت دستگاه پیشین را تکرار کند یا خیر.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند Nubia Z9 برخی از بهترین های حال حاضر دنیای تکنولوژی را در خود جای داده بود که از جمله آن ها می توان به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم، نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ دی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

هرچند دستگاه فوق از نظر قیمت بر خلاف بسیاری از همتایان چینی نمونه ای گران قیمت محسوب می شد، اما باز هم با مقایسه قدرت سخت افزاری و هزینه پرداختی، محصولی مقرون به صرفه به حساب می رفت که از طراحی خوب و جنس بدنه شیشه ای در پشت و جلو نیز بهره مند شده بود.

حال و همانطوری که در ابتدای مطلب اشاره شد رندر های تازه انتشار یافته از محصول آینده شرکت مورد بحث روی مشهورترین شبکه اجتماعی چین یعنی Weibo منتشر شده و بر اساس ظاهر زیبای آن به نظر می رسد با یک تلفن هوشمند در سطح پرچمداران مواجه باشیم.

اما لوگوی پشت دستگاه با نمونه ای که اخیرا توسط کمپانی رونمایی شده بود تفاوت دارد که می تواند به عنوان نشانه ای برای واقعی نبودن رندر ها به شمار رود.

همچنین روی این تلفن هوشمند نام سری Nubia نقش نبسته، در نتیجه نمی توان آن را به عنوان جانشین یا نسخه متفاوتی برای پرچمدار فعلی چینی ها در نظر گرفت.

دستگاه یاد شده از طراحی یکپارچه فلزی با گوشه های گرد بهره برده و به نظر می رسد دوربین آن نیز کمی از پشت بیرون زده باشد، اما در حال حاضر نمی توان پیشبینی کرد که آیا با یک محصول رده بالا مواجه هستیم یا یک میان رده با ظاهر و طراحی زیبا.

در همین راستا تنها می توان برای انتشار اطلاعات و عکس های بیشتر از این محصول منتظر ماند.

در ادامه رندر های گرافیکی منتشر شده را مشاهده بفرمایید.

Mysterious-high-end-ZTE-device-render_2

Mysterious-high-end-ZTE-device-render_1

Mysterious-high-end-ZTE-device-render_3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • محسن (T)
    محسن (T) | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

    ZTE دیگه شاه دزد ه ، از دزد دزدی میکنه
    یا شاه الهام ، الهام گرفتن از چیزی که الهام از چیز دیگری گرفته باشه
    O_o ۱۰ دیقه هواخوری واجب شد .

  • مرتضی توسلی
    مرتضی توسلی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

    به p8 + آیفون ۶ با برند zte سلام کنید...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی