ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترنسفورمر بوک جدید ایسوس همراه با ویندوز 10 و USB Type-C رونمایی شد

در میان مجموعه وسیع محصولات رونمایی شده در نمایشگاه کامپیوتکس، ترنسفورمر بوک T100HA یکی از مهم ترینشان بود که از سوی شرکت تایوانی ایسوس معرفی شد و در واقع نسخه جایگزینی برای تبلت دو در یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۰

در میان مجموعه وسیع محصولات رونمایی شده در نمایشگاه کامپیوتکس، ترنسفورمر بوک T100HA یکی از مهم ترینشان بود که از سوی شرکت تایوانی ایسوس معرفی شد و در واقع نسخه جایگزینی برای تبلت دو در یک نه چندان گران قیمت T100 محسوب می شود که همراه با ویندوز 8 ارائه شد.

تبلت T100HA از ویندوز 10 بهره می برد و پورت کوچک و دو سویه USB Type-C را نیز پشتیبانی می کند که اگر خاطرتان باشد در مک بوک 12 اینچی اپل نیز شاهد استفاده از آن بودیم.

قطر بدنه این دستگاه برابر با 8.45 میلی متر است، 580 گرم وزن دارد و در قالب چهار رنگ ارائه می شود. نمایشگر دستگاه 10.1 اینچی بوده و رزلوشنی برابر با 1280 در 800 پیکسل دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ایسوس اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول ارائه نکرده است با این همه پیش بینی می شود که رنج قیمتی آن نزدیک به نسخه قبلی 349 دلاری اش باشد.

رزلوشن پایین نمایشگر این دستگاه از نقاط ضعف اساسی اش محسوب می شود و بدنه پلاستیکی آن نیز کیفیت چندان مطلوبی ندارد، با این همه، در هنگام کار با کیبورد دستگاه، حس چندان بدی به شما دست نمی دهد و ترک پد آن هم ظاهرا از همه مدل هایی که در این کلاس قرار دارند بهتر است.

T100HA.0

ایسوس مدعی شده که باتری این دستگاه تا 14 ساعت دوام می آورد. در داخل بدنه هم طبق اعلام شرکت سازنده یک پردازنده چهار هسته ای Cherry Trail X5 اتم اینتل و چهار گیگابایت رم قرار دارد.

این شرکت حرفی از تاریخ عرضه محصول به میان نیاورده و صرفا یادآور شده که دستگاه تا سه ماهه سوم سال روانه بازار می شود، با این همه پیش بینی می شود که در ادامه شاهد ورود دستگاه های بیشتری همراه با ویندوز 10 و  USB Type-C به بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • sokot
    sokot | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    امشب برم بخوابم سریع میگریم کسی نمیخواد
    ^_^

  • amirhossein
    amirhossein | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    دیجیاتو چرا خبر زن واچ جدید رو پوشش ندادی؟ فکر می کنم از این ترانسفورمر مهم تر بود. البته بازم خسته نباشید که واسه ما زحمت می کشید ❤

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی