ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت ذن واچ ۲ ایسوس با دکمه فیزیکی و در ۲ سایز معرفی شد

همیشه مهمترین عامل برای اعتبار بخشیدن به نمایشگاه Computex تایوان این بوده که شرکت مقیم آن کشور یعنی ایسوس رونمایی محصولاتش را در آنجا انجام دهد. امسال هم این اتفاق تکرار شد و شرکت یاد شده ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۱

همیشه مهمترین عامل برای اعتبار بخشیدن به نمایشگاه Computex تایوان این بوده که شرکت مقیم آن کشور یعنی ایسوس رونمایی محصولاتش را در آنجا انجام دهد. امسال هم این اتفاق تکرار شد و شرکت یاد شده نسل دوم ساعت هوشمندش به نام ZenWatch 2 را معرفی کرد.

به نظر می آید این بار طراحی و کارکرد دومین نسل محصول پوشیدنی ایسوس تا حد زیادی از ساعت اپل الهام گرفته شده باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ساعت ایسوس هم مثل اپل از یک دکمه دیجیتالی برای تعامل با Android Wear بهره می برد. هنوز جزئیات نحوه کارکرد این بخش توضیح داده نشده اما به نظر می آید قطعه فوق یک دکمه فیزیکی بدون قابلیت اسکرول کردن باشد.

این ساعت همچنین برای اولین بار بین اندرویدی ها حق انتخاب اندازه را در اختیار کاربر قرار می دهد و در ۲ مدل ۴۵ میلی متری با بند به عرض ۱۸ میلی متر و ۴۹ میلی متری با بدنه استیل ضد خش و بند قابل تعویض به عرض ۲۲ میلی متر قابل تهیه است، که این مورد هم حق انتخاب های ۴۲ و ۳۸ میلی متری اپل واچ را به ذهن متبادر می کند.

zwatch.0

بدنه ذن واچ ۲ در رنگ های نقره ای، قهوه ای و طلایی قابل انتخاب است که همانند Moto 360 موتورولا، رنگ بند استیل ضد خش هم می تواند با بدنه هماهنگ باشد. برای جنس بند انتخاب های دیگری از جمله پلاستیک در رنگ های روشن و چرم وجود دارد که در نهایت تعداد ترکیب های ممکن بند و بدنه را به عدد ۱۸ می رساند.

برای طرفداران محصولات تجملی نیز با همکاری «سواروفسکی» یک بند چرمی با طرح الماس طراحی شده که از کریستال های سواروفسکی در ساخت آن استفاده شده است.

ایسوس شارژر آهنربایی جدیدی برای ساعت ذن واچ ۲ ساخته که اعتقاد دارد بطور محسوسی باعث افزایش سرعت شارژ دستگاه خواهد شد.

ضمنا برای محافظت از نمایشگر AMOLE ساعت که از یک انحنای جزئی برخوردار است با گوریلا گلس ۳ محافظت می شود.

zwatch2.0.0

از موارد تازه در بخش نرم افزاری نیز می توان به اپلیکیشن Watch Face Land اشاره کرد که با استفاده از آن ساخت واچ فیس های اختصاصی برای کاربر ممکن می شود و ضمنا Remote Camera هم آپدیت شده تا با استفاده بتوان تصویر هر دو دوربین جلو و عقب تلفن های هوشمند را روی نمایشگر ساعت مشاهده کرده و در صورت نیاز از راه دور بزرگنمایی یا کوچکنمایی انجام داد.

ایسوس گفته این آپدیت های نرم افزاری شامل تمام بخش های ساعت هوشمندش می شود، اما مثل هر ساعت اندرویدی دیگری در نهایت کارکرد این محصول هم تا حد زیادی محدود و وابسته به پلتفرم Android Wear است.

قیمت و زمان عرضه این محصول از اطلاعاتی است که هنوز مشخص نشده، همچنین مشخص نیست که همانند ساعت LG Watch Urbane که اخیرا معرفی شد، اینجا هم از آخرین نسخه Android Wear استفاده شده یا خیر.

اطلاعات کامل محصول در مراسم رونمایی این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس ارائه خواهد شد که به محض انتشار، با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در ادامه می توانید عکس نمونه های به نمایش گذاشته شده در کامپیوتکس را مشاهده بفرمایید.

DSCF1872.0

DSCF1868.0

DSCF1866.0

DSCF1863.0

DSCF1864.0

DSCF1862.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    اینها که فقط 1 ایچ حاشیه دارن!

  • keyvan
    keyvan | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    فعلا واسه استفاده از ساعت های هوشمند خیلی زوده باید صبر کرد و دید میشه قابلیت های بیشتری بهش اضافه کنن. اون موقع شاید بشه به داشتنش علاقه مند شد

  • اشکان
    اشکان | ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

    سایز رو اشتباه نوشتین، 45 و 49 میلیمتر نیست، 41 و 37 میلیمتره. و بند هاشونم 18 و 22 میلیمتریه.

    • اشکان
      اشکان | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

      49x41 مدل بزرگتر با بند 22 میلیمتری (WI501Q) و
      45x43 مدل کوچکتر با بند 18 میلیمتری (WI502Q).

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی