ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گوگل در پی بروز رسانی نکسوس ۵ و عرضه دوباره آن است؟

چند ماهی می شود که تولید نکسوس ۵ به شکل رسمی پایان یافته و دیگر در فروشگاه گوگل نیز خبری از این محصول نیست. از موبایل مذکور به عنوان یکی از بهترین تجربه های استفاده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

چند ماهی می شود که تولید نکسوس ۵ به شکل رسمی پایان یافته و دیگر در فروشگاه گوگل نیز خبری از این محصول نیست. از موبایل مذکور به عنوان یکی از بهترین تجربه های استفاده از نکسوس و اندروید خالص می توان نام برد؛ دستگاهی که در کنار اندازه ی مناسب خود، امکانات فراوانی به همراه یک قیمت کاملا معقولانه را به کاربران عرضه می کرد.

از طرف دیگر اندروید Pay نیز به تازگی معرفی گشته و در کنفرانس I/O،‌ گوگل عنوان نمود که پرداخت ها از طریق اثر انگشت نیز انجام خواهند شد. نکته اینکه هیچکدام از محصولات نکسوس دارای سنسور مخصوص خواندن اثر انگشت کاربران نیستند اما به تازگی در یکی از ویدیو های تبلیغاتی اندروید M، می توان یک نکسوس ۵ قرمز رنگ را در دست مهندسی از شرکت یاد شده دید که یک سنسور اثر انگشت نیز بر روی قاب پشتی آن تعبیه شده است.

می دانیم که چنین موبایلی برای فروش عمومی وجود ندارد اما نکته ی جالب اینکه هنوز هم گوگل تمایلی به رها کردن یکی از محبوب ترین نکسوس های خود نداشته و آن را با یک سنسور اثر انگشت، برای استفاده ی داخلی بروز رسانی نموده است. اگر به یاد داشته باشید، هنگام برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان نیز، گوگل هنگام صحبت کردن در خصوص پورت USB-C، تصویر یک نکسوس ۵ را در نمایشگر خود نشان داد که از این پورت برخوردار شده بود.

تمام پازل ها را که کنار یکدیگر بگذاریم، می توان نتیجه گرفت که امسال شاهد یک بروز رسانی برای تلفن هوشمند نکسوس با ظاهر آشنای نکسوس ۵ به همراه اسکنر اثر انگشت و همچنین پورت USB-C خواهیم بود؛ محصولی که تولید نسخه ی ارتقا یافته اش، قطعا کاربران بی شماری را خشنود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • TechFinder
    TechFinder | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    Nexus 5 plus
    با حسگر اثر انگشت
    و البته باتری بهتر

  • امیر
    امیر | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    من که شدیدا از گوشیم راضیم...
    وقتی این nexus 5 جدید بیاد دوباره میخرم...
    چون قابلیت های بروز و پشتیبانی عالی داره.

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    اضافه کنم که حتماً باید توسط LG ساخته بشه.به خاطر تجربه خوب گذشته و رضایت کاربرا میگم

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    بسیار خشنود شدم!اگه واقعاً اتفاق بیافته خیلی عالی میشه و من با تجربه بی نظیری که از nexus 5 دارم جزو اولین خریدارانش هستم.
    nexus 5 با بهره گیری از اندروید خالص، اندازه فوق العاده مناسب، کیفیت ساخت خوب، امکانات کاربردی زیاد، قیمت مناسب و ظاهر عالی تکرار نشدنی بدون شک بهترین تجربه از اندروید و سری نکسوس بوده و فعلاً هم هست.
    قبلاً هم گفته بودم که این دستگاه پتانسیل این را داره که برای چند بار با قابلیت های جدید به روز رسانی و بهینه سازی بشه و حیفه که به این زودیا از رده تولید خارج بشه...پس به امید نکسوس5 جدید

  • ali9zafar
    ali9zafar | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    منبع این خبره که نوشتید کجاست؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی