ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

از نیمه شعبان کافه بازار طرح «برنامه رایگان روز» را اجرایی می کند

این روزها کمتر کاربر ایرانی پیدا می شود که بر روی تلفن هوشمند اندرویدی خود اپلیکیشن کافه بازار را نصب نداشته باشد و از آن برای تامین نیازهای نرم افزاری موبایلش بهره نگیرد. قشر گسترده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

این روزها کمتر کاربر ایرانی پیدا می شود که بر روی تلفن هوشمند اندرویدی خود اپلیکیشن کافه بازار را نصب نداشته باشد و از آن برای تامین نیازهای نرم افزاری موبایلش بهره نگیرد.

قشر گسترده ای از اپهای ارائه گشته در مارکت یاد شده رایگان هستند، اما تقریباً ۳۱٪ آنها محصولاتی به حساب می آیند که فرد برای تهیه کردن شان لازم است هزینه ای را متقبل گردد.

چنانچه کاربر کافه بازار باشید به یقین از بین اپ های مورد بحث مواردی را دیده اید که نظرتان را جلب کرده اند ولی به دلایل مختلف از خریدشان چشم پوشی نموده اید.

در همین راستا قرار است از نیمه ی شعبان و به مناسبت همین عید خجسته، به مدت محدود و طی طرحی جدید، هر روز یکی از اپ های غیر رایگان به شکل انتخابی و البته کاملاً مجانی در اختیار عموم قرار گیرد.

برای طرح مذکور که عنوان «برنامه رایگان روز» را به خود اختصاص داده اپلیکیشن هایی که از نظر کیفیت، کاربرد و استقبال کاربران در زمره برترین ها هستند توسط یک تیم تخصصی انتخاب می گردند و به مدت ۲۴ ساعت امکان دانلود رایگان شان فراهم می شود.

بد نیست طی این روزها سری به کافه بازار بزنید، شاید شانس با شما یار بود و اپلیکیشنی که مدت ها در فکر خریدش هستید را توانستید به صورت مجانی دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۵ آبان ۱۳۹۵

    لطفا از مارکت های غیررسمی مثل بازار استفاده نکنید چون ویروسین و از مارکت های رسمی موبایلتون مثل پلی استور و اپ استور استفاده کنید

  • سیاوش
    سیاوش | ۱ اسفند ۱۳۹۴

    سلان ببخشید چجوری میشه ادم برنامشو به بازار پیشنهاد بده تا بزارتش تو قسمت برنامه رایگان روز؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی