ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ: فروش کهکشانی های امسال طبق برنامه پیش می رود

کهکشانی های امسال سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2015 رونمایی شدند و عرضه آنها به بازار با استقبال خوبی از سوی کاربران همراه شد. این دو پرچمدار علی رغم آنکه فاقد برخی خصوصیات رایج و متداول ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

کهکشانی های امسال سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2015 رونمایی شدند و عرضه آنها به بازار با استقبال خوبی از سوی کاربران همراه شد. این دو پرچمدار علی رغم آنکه فاقد برخی خصوصیات رایج و متداول محصولات شرکت سازنده شان (از قبیل باتری قابل تعویض و حافظه قابل ارتقاء) هستند، همچون آیفون و HTC One بدنه یک دست و طراحی زیبایی دارند و به همین خاطر توانستند جای خود را در دل بسیاری باز کنند.

حال سامسونگ با بررسی اطلاعات مربوط به فروش این دو محصول اعلام کرده که اوضاع خوب است و براساس اظهارات یکی از منابع مطلع این شرکت که نامی هم از وی به میان نیامده، فروش گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge «به مراتب بیشتر» از نسخه های قبلی کهکشانی ها خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دو هفته پیش، سامسونگ به رسانه های کره ای اعلام کرد که فروش دو پرچمدار این شرکت از مرز 10 میلیون عدد گذشته است که احتمالا در زمان انتشار خبر، از این لحاظ حتی موبایل های گلکسی S4 و گلکسی S5 را هم جا گذاشته اند.

جی کی شین، مدیر بخش موبایل سامسونگ کمی بعد ادعاهای مطرح شده در مورد پایین بودن میزان فروش کهکشانی های امسال در قیاس با مدل های سال قبل را بی اساس خواند و یکی دیگر از مدیران این شرکت هم (از طریق خبرگزاری Korea Times) مدعی شد که دو پرچمدار امسال بهتر از نسخه های سال های پیش خود عمل کرده اند.

این مقام رسمی طی یک مصاحبه تلفنی با خبرگزاری یاد شده اظهار داشت:

فروش گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge طبق پیش بینی های داخلی ما بوده و انتظار می رود که حتی از میزان فروش گلکسی S5 هم فراتر رود. سامسونگ در نظر دارد که فروش خود در بازارهای هدف را به صورت تهاجمی افزایش دهد.

این منبع آگاه از اعلام هرگونه جزئیات در رابطه با اعداد و ارقام خودداری کرد اما با در نظر داشتن اینکه قرار است گردهمایی سرمایه گذاران این شرکت در تاریخ سوم ژوئن برگزار گردد، انتظار می رود که به زودی آمار دقیقی در این رابطه به دستمان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • pasha.ir
    pasha.ir | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    خداییش عجب قیافه یی داره
    اولین بارمه از قیافه یه محصول سامسونگ خوشم بیاد....مخصوصا اج ش
    شاید چون قیمتش به نسبت یکم بالاس مردم زیاد نمیرن سراغش

  • احد
    احد | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    با سلام

    این خبر که سامسونگ برای وشی های میان رده خود در خاورمیانه اپدیت اندروید 5 رو نمی ده درسته ؟

    من prime دارم اگه درست باشه پولمو ریختم دور

    • ★Saeed ★saye
      ★Saeed ★saye | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

      البته الان سری e ,a میان رده سامسونگن prime تقریبا پایین رده حساب میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی