ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لینک های مربوط به +Google در حال حذف شدن از صفحات گوگل هستند

گوگل پلاس زنده است. این جمله ای بود که Bradley Horowitz (که اکنون شبکه اجتماعی ersatz را رهبری می کند) هفته پیش و قبل از کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، در مصاحبه ای به Steven Levy (نویسنده سایت medium) ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

گوگل پلاس زنده است. این جمله ای بود که Bradley Horowitz (که اکنون شبکه اجتماعی ersatz را رهبری می کند) هفته پیش و قبل از کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، در مصاحبه ای به Steven Levy (نویسنده سایت medium) گفته بود.

وی در این مصاحبه اعلام کرد که نشانه های مبنی بر زنده بودن این شبکه اجتماعی اکنون بیش از هر زمان دیگری است.

اما شواهد خلاف چنین عقیده ای را نشان می دهند، چرا که لینک های مربوط به شبکه اجتماعی مذکور امروز شروع به حذف شدن از بخش های مختلف اکوسیستم گوگل کردند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا پیش از این اگر به صفحه اصلی گوگل می رفتید لینکی به صفحه گوگل پلاس شما وجود داشت که اکنون دیگر مشاهده نمی شود، چنین لینکی در جیمیل نیز دیگر قابل مشاهده نیست. البته نام کاربر کماکان در محل خود باقیست اما از لینکی برای دسترسی به پروفایل در این صفحه اجتماعی خبری نیست.

حالا دیگر برای رفتن به گوگل پلاس باید روی آیکون apps در کنار نام کاربری کلیک کرده و از طریق منوی کشویی باز شده وارد این سرویس اجتماعی شد (لینک به اپلیکیشن تازه و جذاب Photos هم در همینجا قرار دارد).

 

نام کاربر دیگر هایپر لینک نیست
نام کاربر دیگر هایپر لینک نیست

لازم به ذکر است که در پیگیری رسانه ها یکی از سخنگویان گوگل با ارسال ایمیلی کوتاه چنین پاسخ داد: «امروز ما برای ساده سازی محیط کاربری، به انجام برخی تغییرات در نوار بالایی صفحه اصلی گوگل دست زده ایم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • منوچهر
    منوچهر | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    فقط محیط کاربری سایت هاشون رو بر اساس بازخورد کاربرا تغییر دادن. این که دلیل نمیشه گوگل پلاس داره میره.

    ضمن اینکه به نظر میاد گوگل از اینکه کاربرا نگران share شدن فعالیت هاشون در گوگل پلاس هستن باخبر شده. چون بعد از اومدن گوگل پلاس این نگرانی برای خیلی ها پیش اومد.

    الان فقط گوگل داره سعی می کنه چنین حسی رو از کاربراش دور کنه و افراد حس نکنن هرچیزی که دارن تو جیمیل میبینن یا تو گوگل جستجو می کنن تحت یه "شبکه اجتماعی" هست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی