ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Slidepick؛ اپلیکیشنی برای مدیریت آسان تصاویر گالری در اندروید

همه ما برای دسترسی آسان به تصاویر موجود در گالری و پیدا کردن آنها در حداقل زمان ممکن، نیازمند مدیریت گالری هستیم. این مدیریت و نظم بخشی را می توان به طور دستی و از طریق ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

همه ما برای دسترسی آسان به تصاویر موجود در گالری و پیدا کردن آنها در حداقل زمان ممکن، نیازمند مدیریت گالری هستیم.

این مدیریت و نظم بخشی را می توان به طور دستی و از طریق فایل منیجرها انجام داد، اما راه ساده تر استفاده از اپلیکیشن های مدیریت گالری است. Slidepick ابزاری است که کمک شایانی به مدیریت گالری گجت های اندرویدی می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر به گالری موبایل هایمان نگاهی بیندازیم، مطمئنا در میان عکس های آن موارد تکراری و تصاویری که تار شده و یا به هر دلیلی مناسب نیستند خواهیم یافت. شاید هم عکس ها در دسته بندی مناسب خود قرار نگرفته باشند و مجبور باشیم برای یافتن آنها، چندین دقیقه در گالری به جستجو بپردازیم.

Slidepick 2

Slidepick با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار داده می تواند به راحتی جلوی در هم ریختگی و بی نظمی گالری را بگیرد. امکانات مدیریتی Slidepick در سه بخش دسته بندی شده اند: حالت پاکسازی (Cleaning Mode)، ساخت آلبوم تصاویر (New Album) و ساخت آلبوم فوری (Instant Album).

بهترین نکته در مورد Slidepick، اعمال مدیریت روی تصاویر از طریق سوایپ کردن است. مثلا در حالت پاکسازی، کافیست یک فولدر مشخص از گالری را انتخاب کنید تا تصاویرش به صورت تک تک به نمایش دربیایند. حالا با سوایپ به چپ، می توانید عکس های نامناسب را پاک و با سوایپ به راست، عکس های خوب را حفظ کنید.

حالت New Album هم به همین صورت است. یک آلبوم می سازید، نامی برایش انتخاب کرده و سپس عکس ها را با سوایپ کردن به آن می افزایید. حالت Instant Album نیز دوربین را فعال می کند تا تمامی عکس هایی که می گیرید در یک آلبوم منظم و مشخص ذخیره گردند.

از دیگر امکانات Slidepick نیز می توان به اشتراک آلبوم ها در شبکه های اجتماعی یا فضاهای ابری مثل گوگل درایو، وان‌درایو و دراپ باکس اشاره نمود. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان در گجت های اندرویدی خود داشته باشید.

SlidePick Organize your Photos

SlidePick Organize your Photos

سازنده: SlidePick قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMAD
    MOHAMMAD | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    مدیریت گالری فقط گوگل فوتو.تو این چند روزه که تغییرات کرده عالی شده.

مطالب پیشنهادی