ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت «نوکیا ۱۰۵» را با عمر باتری ۳۵ روز معرفی کرد

در فوریه سال ۲۰۱۳، کمپانی نوکیا از یک تلفن همراه با کد ۱۰۵ رونمایی به عمل آورد؛ موبایلی بسیار ساده که صرفا وظایف اولیه یک تلفن همراه را انجام می داد. سال گذشته نیز قبل از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

در فوریه سال ۲۰۱۳، کمپانی نوکیا از یک تلفن همراه با کد ۱۰۵ رونمایی به عمل آورد؛ موبایلی بسیار ساده که صرفا وظایف اولیه یک تلفن همراه را انجام می داد. سال گذشته نیز قبل از اینکه ماکروسافت دست به خرید بزرگش بزند، نوکیا یک مدل دیگر را با کد ۱۰۸ معرفی نمود و به بازار فرستاد؛ البته این مدل با یک دوربین نیز همراه شده و قیمتی ۲۹ دلاری داشت.

چنین موبایل هایی غیر هوشمند هستند، در نتیجه مایکروسافت و نوکیا تصمیم گرفتند از عبارت «موبایل های نخستین» برای آنها بهره گیرند. خبر اینکه امروز یک موبایل ساده و نخستین دیگر از سوی مایکروسافت، با برند نوکیا معرفی شد. این شرکت دوباره تصمیم گرفته تا از کد ۱۰۵ برای موبایل جدید استفاده کرده و آن را در نوع دو سیم کارت نیز عرضه دارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شاید برایتان جالب باشید بدانید که موبایل ۱۰۵ نسخه سال ۲۰۱۳، توانسته به شکل جهانی، به فروش ۸۰ میلیون عدد دست پیدا کند. قابلیت های چنین تلفن همراهی بسیار اندک هستند؛ ثبت ۲۰۰۰ مخاطب و ۲ بازی از پیش نصب شده.

nokia-105-gen2-02_story-w600

اما این مدل ها، یک ویژگی بسیار عالی دارند که اسمارت فون های امروزی را کاملا جا می گذارند؛ آن قابلیت هم عمر باتریست. ۱۰۵ نسل دوم (نسخه تک سیم کار) می تواند تا ۳۵ روز عمر باتری خود را حفظ کند؛ در این مدت می توانید تا ۱۵ ساعت نیز با تلفن مورد بحث به مکالمه بپردازید و این خبر زمانی برایتان جالب تر خواهد شد که بدانید باتری این تلفن همراه، صرفا ۸۰۰ میلی آمپر است.

نوکیا ۱۰۵ یک نمایشگر LCD با ابعاد ۱.۴۵ اینچ به همراه یک جک ۳.۵ میلیمتری برای ورودی هدفون و یک پورت microUSB برای شارژر دارد. در قسمت فوقانی نیز یک LED قرار گرفته شده که نقش چراغ قوه را برایتان بازی خواهد کرد.موبایل مورد بحث در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت ۲۰ دلار در انتهای ماه میلادی جاری عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • sokot
    sokot | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

    این است گوشی برای دعوا ..... نواوری در اجر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی