ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند One ME از HTC رسماً معرفی شد؛ اولین اسمارت فون بهره مند از چیپست Helio X10

کمپانی HTC امروز رسماً یک تلفن هوشمند نسبتاً توانمند با عنوان One ME معرفی نمود که تحت اندروید آب نبات چوبی قرار دارد، ناگفته نماند این موبایل تازه رونمایی شده در اصل همان محصولی است که تا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

کمپانی HTC امروز رسماً یک تلفن هوشمند نسبتاً توانمند با عنوان One ME معرفی نمود که تحت اندروید آب نبات چوبی قرار دارد، ناگفته نماند این موبایل تازه رونمایی شده در اصل همان محصولی است که تا پیش از این در شایعات از آن با نام One ME9 یاد می شد.

ضمناً اسمارت فون جدید کمپانی تایوانی اولین دیوایسی محسوب می شود که چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای Helio X10 (با سرعت پردازش ۲.۲ گیگاهرتز) از مدیاتک را به خدمت گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطوری که در گزارش های پیشین نیز خوانده بودیم One ME از عناصر طراحی که قبلاً در One E9+ و One M9+ به کار رفته بود بهره می برد و در همین راستا بدنه ای از جنس پلی کربنات به همراه یک فریم فلزی برایش در نظر گرفته شده.

تلفن هوشمند مورد بحث به سنسور اثر انگشت، اسپیکرهای بوم ساند (با قابلیت ارائه صدای فراگیر)، دو درگاه سیم کارت، پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE و نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع QHD (رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) تجهیز گشته است.

در پشت دستاورد جدید تایوانی ها یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارای فلش دوگانه با توانایی ضبط ویدئوهای 4K تعبیه شده و این در حالیست که بخش جلویی دوربینی ۴ اولترا پیکسلی دارد. از دیگر ویژگی های موبایل مذکور نیز می توان به ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD) و باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

HTC اسمارت فون One ME را با سه رنگ خاکستری، طلایی و رز گلد ارائه خواهد نمود و عرضه آن را با قیمتی که هنوز مشخص نیست به بازارهای چین و آسیا محدود کرده است. در مورد فروش این محصول در سایر بازارهای جهانی نیز فعلا حرف خاصی به میان نیامده و باید برای کسب اطلاع بیشتر در این رابطه قدری منتظر بمانیم.

HTC-One-ME (1)

HTC-One-ME (2)

HTC-One-ME (3)

HTC-One-ME (4)

HTC-One-ME (5)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • xarrin
    xarrin | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    من این گوشی را خریدم. سرعت بالا. قدرت گرافیکی بالا. دوربین عالی (بخصوص در نور کم)

  • amir-gh
    amir-gh | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    کسی میدونه این گوشی کی میاد ایران؟؟ ممنون میشم بگید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی