ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از یک تلفن هوشمند هوآوی با طراحی متفاوت

مدتی است که شاهد انتشار شایعاتی در مورد تلفن هوشمند Honor 7‌ از هوآوی هستیم و حتی توانسته ایم به لطف اطلاعاتی که از طریق سازمان TENAA به بیرون درز یافته تصاویری از آن را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

مدتی است که شاهد انتشار شایعاتی در مورد تلفن هوشمند Honor 7‌ از هوآوی هستیم و حتی توانسته ایم به لطف اطلاعاتی که از طریق سازمان TENAA به بیرون درز یافته تصاویری از آن را نیز مشاهده نماییم.

بر طبق آنچه تا کنون در دنیای اینترنت منتشر گشته، انتظار می رود موبایل مورد بحث با بدنه ای تمام فلزی، در قسمت پشتی خود دوربین و سنسوری مربعی شکل را جای داده باشد.

البته امروز تصویری جدید از بخش پشتی اسمارت فون Honor بعدی هوآوی به شبکه ی اجتماعی چینی Weibo راه یافت که با مشاهدات قبلی مان متناقض است و دوربین و حسگر اثر انگشتی دایره شکل را به نمایش می گذارد، ضمن اینکه در قیاس با تصاویر TENAA حالا جای فلش LED هم به صورت کامل تغییر نموده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برخی منابع گمان می برند عکسی که در حال مشاهده آن هستیم مربوطه به Honor 7 Plus باشد که چند ماه پیش شایعه ی آن مطرح گردید. در صورتیکه هوآوی دو موبایل Honor را در دستور کار خودش برای سال جاری قرار داده باشد نباید چندان تعجب کرد، زیرا این برند سال گذشته نیز موبایل هایی با عناوین Honor 6 و Honor 6 Plus را تولید و به دست علاقه مندان رساند.

همچنین نباید از خاطر برد که هنوز نمی توان در این زمینه نتیجه گیری قطعی صورت داد، چراکه Honor 6 و ۶ پلاس از نظر طراحی ظاهری بسیار به یکدیگر نزدیک بودند و تنها تفاوت شان در دوربین دو گانه ای خلاصه می شد که در پشت مدل پلاس قرار گرفته بود.

ضمناً مشخصه های فنی دو تلفن هوشمند یاد شده هم بسیار به هم شباهت داشت و فرق بین آنها به این باز می گشت که چیپست کایرین ۹۲۵ برای ۶ پلاس و کایرین ۹۲۰ که قدری کم توان تر است برای Honor 6 به کار رفته بود.

بر طبق شایعات پیشن هر دو محصول تحت عنوان Honor 7 از سیستم-روی-چیپ کایرین ۹۳۵ به همراه ۳ و ۴ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ الی ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD) بهره خواهند برد و از سایر ویژگی هایشان نیز می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۲۸۰ میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

Honor 7 احتمالاً به نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل تجهیز شده در حالیکه حدس زده می شود مدل پلاس نمایشگری بزرگتر داشته باشد. هوآوی قرار است در روز هشتم ژوئن (18 خرداد) مراسمی ویژه را برگزار نماید و شاید موبایل های مورد بحث در این مراسم رونمایی گردند.

تصاویر منتشر شده از طریق TENAA

Huawei-Honor-7-hits-TENAA-with-a-fingerprint-scanner (1)

Huawei-Honor-7-hits-TENAA-with-a-fingerprint-scanner (2)

Huawei-Honor-7-hits-TENAA-with-a-fingerprint-scanner (3)

Huawei-Honor-7-hits-TENAA-with-a-fingerprint-scanner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • big bird
    big bird | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    خوب که هست
    مفت هم که هست!
    ارزش خرید نسبت به قیمتش به بی نهایت میل میکنه

  • Mr Yeganeh
    Mr Yeganeh | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

    کلا با جنس چینی حال نمیکنم، ولی دم هواوی گرم کل ملت ایران رو گوشی دار کرده:-D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی