ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرورگر کروم به صورت هوشمند محتواهای فلش را متوقف می کند

در فضای وب کمتر می توان آزار دهنده تر از تبلیغات فلش را یافت و اگر این تیزرها صدا هم داشته باشند که دیگر هیچ. چنانچه از قبل یکی از همین افزونه های مسدود سازی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

در فضای وب کمتر می توان آزار دهنده تر از تبلیغات فلش را یافت و اگر این تیزرها صدا هم داشته باشند که دیگر هیچ. چنانچه از قبل یکی از همین افزونه های مسدود سازی تبلیغات یا اد بلاکر را نصب نکرده اید، شاید بهتر باشد که نگاهی به نسخه آتی کروم بیاندازید.

گوگل امروز اعلام کرده برای ارائه آپدیت جدیدی از کروم «که به صورت هوشمند محتواهای فلش نامربوط به صفحات وب را متوقف می کند» با ادوبی وارد همکاری شده. این یعنی مرورگر مورد بحث به صورت خودکار محتواهای فلشی که به صورت خودکار پخش می گردند را نگه می دارد با این هم باز هم کادر مربوط به آنها در میانه های صفحه دیده خواهد شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در صورتی هم که بنا بر هر دلیلی تمایل به تماشای آن ویدئو داشته باشید می توانید با کلیک روی آن، محتوی را باز پخش نموده و تماشا کنید.

گوگل اعلام کرده که این کار را با هدف کاهش مصرف برق لپ تاپ ها انجام می دهد، اما بسیاری بر این باورند که مقصود از انجام این کار بهبود تجربه کاربران در هنگام وبگردی بوده است.

برای استفاده از این قابلیت کافی است که آخرین نسخه بتای مرورگر کروم را دانلود نمایید چراکه این امکان به صورت پیش فرض روی آن نصب گردیده.

در صورتی هم که تمایلی به دریافت نسخه جدید این مرورگر ندارید و دوست دارید این امکان را داشته باشید، کافی است که به قسمت تنظیمات و سپس Show Advanced settings رفته و سپس تنظیمات مربوط به Privacy و بعد Detect and run important plugin content (به معنای جستجو و اجرای پلاگین) را انتخاب نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • شهریار
    شهریار | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    جابز سال ۲۰۰۷ این روز رو می دید...
    این ویژگی دیدن آینده روندهای تکنولوژی رو جابز توی ژنتیک اپل به جا گذاشته و هنوز هم این جسارت پیش بینانه رو داره.

    به نظرم بزرگترین دیدگاهی که از جابز شنیدم اینه که چطور شرکتی ساخته بشه که پس از حضور موسس هم همچنان ادامه بده روندش رو.
    خودش بهترین نمونه رو انجام داد

  • HAMZE
    HAMZE | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    چقدر بده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی