ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل همچنان محبوب ترین تولیدکننده تلفن همراه در آمریکاست

براساس جدیدترین گزارش شرکت ComScore، اپل همچنان محبوب ترین تولید کننده دستگاه های موبایل در ایالات متحده آمریکا محسوب می شود و این در حالی است که اندروید هنوز هم برنده رقابت سیستم عامل های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

براساس جدیدترین گزارش شرکت ComScore، اپل همچنان محبوب ترین تولید کننده دستگاه های موبایل در ایالات متحده آمریکا محسوب می شود و این در حالی است که اندروید هنوز هم برنده رقابت سیستم عامل های پر طرفدار در خاک این کشور است.

شرکت مورد بحث که در زمینه تحقیقات مرتبط با بازار فعالیت دارد اعلام داشته که در رقابت میان تولید کننده های اسمارت فون، اپل با در اختیار داشتن سهم 43.1 درصدی که در مقایسه با بازه زمانی سه ماهه منتهی به ژانویه 2015 رشدی 1.8 درصدی را نشان می دهد، صدرنشین این جدول است.

سامسونگ رقیب اصلی این شرکت نیز از زمان انتشار آخرین گزارش یک درصد از سهم بازار خود را از دست داده و حالا 28.6 درصد از کل سهم بازار ایالات متحده آمریکا را در اختیار دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت کره ای الجی نیز با در اختیار گرفتن 8.4 درصد از سهم بازار (با افزایشی 0.4 درصدی نسبت به زمان انتشار گزارش آخر) جایگاه سوم این جدول را در اختیار دارد. این در حالی است که موتورولا با 4.9 درصد (0.3 درصد کمتر از میزان اعلام شده در گزارش قبلی) جایگاه چهارم و HTC با 3.7 درصد (0.41 درصد کمتر از میزان اعلام شده قبلی) در جایگاه آخر قرار دارد.

در مورد محبوب ترین سیستم عامل های موبایلی نیز باید بگوییم که اندروید همچنان طلایه دار است و با وجود آنکه iOS اپل موفق شد 2.8 درصد سهم از دست رفته خود از بازار (که در گزارش آخر comScore به آن اشاره شده بود) را باز یابد، همچنان جایگاه دوم را در اختیار دارد.

گفته می شود که در حال حاضر سیستم عامل اندروید روی 52.2 درصد از همه موبایل های ایالات متحده آمریکا نصب شده که این میزان یک درصد کمتر از رقم اعلام شده قبلی است و iOS هم طبق اعلام این شرکت تحقیقاتی، 43.1 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد که رشدی 1.8 درصدی را نسبت به گزارش آخر نشان می دهد.

ویندوز فون مایکروسافت هم علیرغم تلاش های شرکت ارائه دهنده اش برای محکم کردن جای پای خود در بازار تلفن های هوشمند اقتصادی با کاهش سهم خود روبرو بود و طبق اطلاعات انتشار یافته در این گزارش، ویندوز فون حالا تنها 3 درصد از سهم بازار موبایل ایالات متحده آمریکا را در اختیار دارد که افتی 0.8 درصدی را نسبت به گزارش دوره قبل نشان می دهد.

بلک بری با 1.5 درصد و سیمبین تنها با 0.1 درصد به ترتیب جایگاه های چهارم و پنجم این جدول را از آن خود کرده اند.

این گزارش همچنین محبوب ترین اپلیکیشن ها در آمریکا را نیز اعلام نموده که در این میان، فیسبوک با ضریب نفوذ 71.1 درصد در صدر جدول، توئیتر با 57 درصد در جایگاه دوم و سرچ گوگل با 51 درصد در جایگاه سوم قرار گرفته اند. در میان 15 اپلیکیشن برگزیده اعلام شده در این گزارش، 5 مورد متعلق به گوگل، سه عدد مربوط به فیسبوک و دوتای آنها نیز محصول اپل هستند.

comScore-Report-April-2015-U.S. (1)

comScore-Report-April-2015-U.S. comScore-Report-April-2015-U.S. (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    الجی همچنان چراغ خاموش میتازد

  • samsungmobile
    samsungmobile | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    اسیر اون 0.1 درصد سیمبینم! انصافا زمان خودش سیستم عامل خوبی بود . استفادش از سخت افزارم خیلی بهینه بود با رم 256 شونصد تا برنامه با هم میشد باز کنی!
    اهمیت اج تی سی اینجا معلوم میشه که هر چند کم اما در بازار آمریکا که از مهمترین بازاراس وجود داره! تو چینم الان در تلاش افزایش سهم! مسیر درست چیده ابزار درست به کار نمیبره! اگه گوشی ها جدیدش کمی دسته بندی مشخصتر داشتند و متمایزتر بودن از رقیبا موفق میشد!
    یه باریکلا هم به ال جی باید گفت!
    سامسونگم که تو روزای سختشه بر عکس اپل!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی