ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه تحت وب اسکایپ، برای کاربران انگلستان و ایالات متحده ارائه شد

اسکایپ احتمالا مشهور ترین سرویس برقراری تماس های صوتی و تصویری اینترنتی است که فراگیری و پیشرفت روز افزون تلفن های هوشمند هم کمک بیشتری به گسترش آن کرده. برخی کاربران اما، علاقه ای به دانلود ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

اسکایپ احتمالا مشهور ترین سرویس برقراری تماس های صوتی و تصویری اینترنتی است که فراگیری و پیشرفت روز افزون تلفن های هوشمند هم کمک بیشتری به گسترش آن کرده.

برخی کاربران اما، علاقه ای به دانلود کردن اپلیکیشن برای این منظور نداشته و ترجیح می دهند امکانی برایشان فراهم گردد که بتوانند تماس خود را از طریق یک اپلیکیشن تحت وب برقرار نمایند.

اسکایپ امروز بالاخره این قابلیت را برای کاربران آمریکا و انگلستان فراهم آورد و این کاربران می توانند بدون نیاز به دانلود و نصب ابزاری خاص به برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق آدرس web.skype.com بپردازند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با اضافه شدن نسخه وب اسکایپ کاربران می توانند از طریق وبسایت این اپلیکیشن به تمامی قابلیت های ارائه شده در نسخه های پلتفرم های موبایل دسترسی داشته باشند که این نیز، بیش از همه برای کاربران دستگاه هایی که از فضای ذخیره سازی محدود برخوردارند مثمر ثمر خواهد بود.

کاربران دیگری که از این نسخه جدید سود خواهند برد نیز استفاده کنندگان از Chrome OS هستند که تا پیش از این قادر نبودند از اسکایپ بر روی Chromebook های خود استفاده کنند.

skype_for_web_timeline_450x300

شرکت سازنده نیز در تبلیغات خود اذعان دارد نسخه فوق روش سریع تر و آسان تری برای استفاده از قابلیت های ارائه شده توسط اسکایپ است.

این شرکت زیر مجموعه مایکروسافت در همین راستا گفته نسخه وب اسکایپ چند لحظه پس از ورود کاربر به حسابش آماده استفاده است، چراکه لیست دوستان و متن گفتگوهای پیشین به سرعت در آن سینک شده و تاخیری در روند آماده شدن این نسخه به وجود نمی آورند.

این بدین معناست که فرقی نمی کند از اپلیکیشن های اسکایپ روی پلتفرم های موبایل استفاده کنید یا روی لپتاپ و کامپیوتر رومیزی و حتی کروم بوک، در هر صورت تمام اطلاعات رد و بدل شده و لیست کانتکت ها به سرعت بین تمامی نسخه های موجود سینک شده و همه موارد یاد شده با یکدیگر یک دست می گردند.

skype_for_web_notification_450x300

لازم به توضیح است نسخه وب اسکایپ در حال حاضر تنها بر روی ورژن اندرویدی مرورگر کروم کار نمی کند و توضیحی هم از اسکایپ در این مورد ارائه نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • امید
    امید | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    برای من که کار کرد!!
    تو تنظیماتم کشورم ایرانه
    ولی با قند ش ک ن (قندش ک ن که همیشه باید باشه!!)

  • لومیا اون بئش ییرمی (لطفا تا اطلاع ثانوی وینفون نخرین)
    لومیا اون بئش ییرمی (لطفا تا اطلاع ثانوی وینفون نخرین) | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

    برای منم کار میکنه
    با آی پی نیست، مربوط به ریجونه فکر کنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی