ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس WWDC 15، دوشنبه ۱۸ خرداد ساعت ۲۱:۳۰

مجدداً به اواسط خرداد ماه رسیده ایم و طبق رسم همیشگی فردا شب یکبار دیگر کنفرانس سالانه اپل برای توسعه دهندگان موسوم به WWDC آغاز خواهد شد و انتظارت زیادی نیز در مورد آن مطرح ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

مجدداً به اواسط خرداد ماه رسیده ایم و طبق رسم همیشگی فردا شب یکبار دیگر کنفرانس سالانه اپل برای توسعه دهندگان موسوم به WWDC آغاز خواهد شد و انتظارت زیادی نیز در مورد آن مطرح است.

کنفرانس امسال شعار "مرکز وقوع تغییرات" را به خود اختصاص داده، و نطق اصلی آن راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران شروع می شود. پیش بینی می گردد در این مراسم مشابه سال های گذشته اهالی کوپرتینو از نسخه های جدید iOS‌ و OS X پرده بردارند.

در مورد OS X گمان نمی رود تغییر بزرگی رخ داده باشد و یقیناً بیشتر شاهد بهبود در زمینه ی پایداری و امنیت خواهیم بود، ولی احتمالاتی نیز وجود دارند که شاید براساس آنها iOS بتواند یکبار دیگر شگفت زده مان کند.

گزارش های تا به اکنون منتشر شده حکایت از اضافه گشتن یک دستیار بسیار هوشمند به پلتفرم موبایلی اپل دارند که جایگزین اسپات لایت خواهد شد و عنوان یا اسم رمز Proactive را یدک خواهد کشید. همچنین این احتمال مطرح است که شاهد افزوده شدن امکان اجرای دو اپلیکیشن در کنار هم نیز باشیم.

ساکنین کوپرتینو ممکن است سرویس استریم موسیقی خود را معرفی و اپلیکیشن آن را برای اندروید عرضه کنند، شرایط توسعه اپلیکیشن های ساعت هوشمند شان را بهینه نمایند و جزئیات و راهکارهای بیشتری در مورد پلتفرم خانه های اسمارت خود موسوم به Home Kit در اختیارمان بگذارند.

ناگفته نماند پیش از این حدس زده می شد امسال شاهد معرفی سخت افزار اپل تی وی جدید، یک اپ استور ویژه برای این محصول و همچنین رونمایی از سرویس تلویزیون آنلاین شرکت مورد بحث باشیم که البته طی روزهای اخیر منابع گوناگون اعلام نمودند فعلا پروژه های مذکور به دلایل مختلف به تعویق افتاده اند.

مانند همیشه دیجیاتو مراسم WWDC 15 را نیز از طریق وبلاگ نویسی زنده و پست های همزمان به صورت کامل پوشش خواهد داد و از شما دعوت به عمل می آوریم طی این رویداد با ما همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Kasra
    Kasra | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    سلام
    یک سوال خیلی مهم و سریع دارم
    میشه ادرس وبلاگ رو بدین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی