ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دریافت مجوز FCC برای Galaxy Tab S2 8.0 سامسونگ و انتشار تصاویر تازه از آن

هفته گذشته در خبرهای آمده بود که تبلت جدید سامسونگ به نام گلکسی Tab S2 8.0 برای دریافت مجوز در اختیار سازمان TeNAA در چین قرار گرفته و موافقت های لازم را برای فروش در این کشور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

هفته گذشته در خبرهای آمده بود که تبلت جدید سامسونگ به نام گلکسی Tab S2 8.0 برای دریافت مجوز در اختیار سازمان TeNAA در چین قرار گرفته و موافقت های لازم را برای فروش در این کشور دریافت نمود.

هم این مدل و هم گلکسی Tab S2 9.7 به خاطر ضخامت 5.4 میلی متری شان قرار است که عنوان باریک ترین تبلت دنیا را از آن خود کنند و جای مدل های قبلی شان یعنی گلکسی Tab S 8.4 و Tab S 10.5 را بگیرند.

اما حالا خبر رسیده که Tab S2 8.0 علاوه بر سرزمین اژدهای سرخ سفری هم به ایالات متحده آمریکا داشته و برای دریافت مجوزهای لازم در اختیار مقامات FCC قرار گرفته و حتی نموداری از آن نیز از سوی این سازمان منتشر گردیده.

علاوه بر این، دو عدد عکس هم از این تبلت روی وبلاگ فرانسوی NWE قرار گرفته که در ادامه توجه شما را به آنها جلب خواهیم کرد. با دیجیاتو همراه باشید.

باریک ترین تبلت آتی دنیا دارای یک نمایشگر 8 اینچی Super AMOLED با رزلوشن 1536 در 2048 پیکسل خواهد بود که در این صورت تراکم پیکسلی نیز برابر با 320ppi می شود.

یک چیپست 64 بیتی Exynos 7420 هم که در کهکشانی های امسال سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته بود، توان پردازشی این محصول را تامین خواهد کرد. این چیپست حاوی یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت کلاک 2.1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T760 MP8 است.

سه گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی امکانات ذخیره سازی این تبلت را تشکیل می دهند و درصورتی هم که قصد ارتقاع حافظه دستگاه را داشته باشید می توانید با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، آن را تا 128 گیگابایت افزایش دهید.

دوربین اصلی دستگاه از نوع 8 مگاپیکسلی است و برای برقراری تماس های تصویری و گرفتن سلفی هم یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی در قسمت جلوی بدنه خود نمایی می کند و نکته آخر اینکه نسخه 5.0 اندروید نیز از قبل روی دستگاه نصب شده است.

هنوز مشخص نشده که قیمت مورد نظر سامسونگ برای فروش این دستگاه چقدر است و حتی نمی دانیم چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد اما با توجه به اینکه FCC و TENNA هر دو مجوزهای لازم را به  Galaxy Tab S2 8.0 داده اند به نظر نمی آید که زمان زیادی تا آن موقع باقی مانده باشد.

Samsung-Galaxy-Tab-S2-8.0 (1)

Samsung-Galaxy-Tab-S2-8.0

Samsung-Galaxy-Tab-S2-8.0-visits-FCC

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    دوستان مزایای 4 به 3 نسبت به 16 به 9 چیه؟من خودم 16 به 9 رو بیش تر دوست دارم اصلا دوست ندارم تبلت مربع باشه برای فیلم دیدن هم که 16 به 9 عالیه.چرا گوگل و سامسونگ به سمت 4 به 3 رفتن؟؟

  • AliPC
    AliPC | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    طراحیش خیلی زشته

  • pasha.ir
    pasha.ir | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    اون سامسونگی که تو میگی مال چند سال پیش بود دوست عزیز
    الان اگه چشاتو باز کنی بهش میگن giant of technology

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی