ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Honor 7 با سیستم عامل اختصاصی هواوی عرضه خواهد شد [شایعه]

هواوی علاوه بر تلفن های هوشمند به تولید انواع دیگر محصولات مبتنی بر اندروید نیز مشغول بوده و در همه آنها از محیط اختصاصی خود به نام Emotion UI روی سیستم عامل گوگل استفاده می نماید. مدتی پیش اما از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

هواوی علاوه بر تلفن های هوشمند به تولید انواع دیگر محصولات مبتنی بر اندروید نیز مشغول بوده و در همه آنها از محیط اختصاصی خود به نام Emotion UI روی سیستم عامل گوگل استفاده می نماید. مدتی پیش اما از شایعاتی خبر دادیم که بر تلاش این شرکت برای توسعه پلتفرم خانگی اش حکایت داشتند.

حالا تصویر جدیدی از کشور چین درز کرده که شایعات را تا حد زیادی تایید می نماید. عکس یاد شده یک اسکرین شات منسوب به Honor 7 بوده که سیستم عامل دستگاه در آن Kirin 1.0 ذکر شده است.

در ادامه برای مشاهده این عکس با دیجیاتو همراه باشید.

تنها چیزی که اکنون در مورد این سیستم عامل گفته می شود اینست که ۳ سال صرف ساخت آن شده است، اما گمان می رود همانند Oxygen OS و Cyanogen بوده و بر مبنای اندروید بوجود آمده باشد.

اگر اسکرین شات یاد شده حقیقت داشته باشد وجود Kirin OS را تایید می کند، اما برای بدست آوردن جزئیات این سیستم عامل کار دیگری نمی توان کرد مگر صبر تا فرا رسیدن تاریخ ۲۴ ژوئن مصادف ۳ تیر که هواهی برای رونمایی از تلفن هوشمند Honor 7 اعلام کرده است.

Huaweis-Kirin-OS-1.0-leak_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • ناشناس
    ناشناس | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    سونی از نظر باتری چرته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی