ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نینجاهای دونده؛ معرفی بازی Twin Runners 2

در بازی های رانر، کنترل یک کاراکتر با وجود موانع مسیر به قدر کافی مشکل هست؛ حالا فرض کنید اگر کنترل دو کاراکتر را به دستتان بدهند دچار چه دردسری می شوید. Twin Runners 2 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

در بازی های رانر، کنترل یک کاراکتر با وجود موانع مسیر به قدر کافی مشکل هست؛ حالا فرض کنید اگر کنترل دو کاراکتر را به دستتان بدهند دچار چه دردسری می شوید.

Twin Runners 2 دقیقا از همین جنس بازی هاست؛ عنوان رانری که کنترل دو نینجای مبارز را در یک جاده به شما می سپارد تا با یک چالش درست و حسابی مواجه باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

نینجاهای Twin Runners 2 قرینه همدیگرند؛ چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ حرکت و جابجایی. اگر انگشت خود را به سمت چپ بکشید، همزمان به سمت مرکز تصویر حرکت کرده و به هم می چسبند و با سوایپ به راست، دوباره از هم جدا شده و به گوشه های جاده خواهند رفت.

Twin Runners 2 1

خوشبختانه Twin Runners 2 از آن دست رانرهای کودکانه ای نیست که هر کسی از پس آن بربیاید. هنگام بازی کردنش باید بر اعصابتان مسلط باشید و شدیدا روی مسیر و کنترل دو نینجا تمرکز کنید. درجه سختی بازی حقیقتا بالاست و سرعت تا جایی می رسد که ادامه بازی غیر ممکن می شود.

Twin Runners 2 به غیر از حالت تک نفره، حالت مالتی پلیری هم دارد که در آن کنترل کاراکتر دوم به دست رقیب آنلاین شما سپرده می شود. اما از معدود بازی هایی است که می توان حالت تک نفره اش را جذابتر و چالش برانگیزتر از حالت دونفره اش توصیف کرد.

برای اینکه در بدو ورود به بازی از درجه سختی اش دلزده نشوید، توصیه می کنیم پیش از ورود به بازی اصلی کمی در بخش Practice تمرین کنید تا با نحوه کنترل منحصر به فردش آشنا شوید. Twin Runners 2 برای سیستم ها عامل iOS و اندروید عرضه شده و جزء سخت ترین و در عین حال سرگرم کننده ترین رانرهای فکری این روزهاست.

ویدئویی از گیم پلی بازی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

Twin Runners 2

Twin Runners 2

سازنده: JUST4FUN قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 47.5 / 44 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Moh7n
    Moh7n | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    برنامه کافه فناوری هم اکنون. شبکه ۴
    موضوع: بازی سازی

  • steve
    steve | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    بنظر خوب مياد حتمت دانلود ميكنم البته من زياد بازي نميكنم اگرم ميكنم يا تمپل ران بازي ميكنم يا ماينكرفت. حالا اينم بنظر خوب مياد دانلود ميكنيم ببينيم چيه

    • steve
      steve | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

      دوستان برام يه مشكلي پيش امده تو هر پست كه ميخوام نظر بدم بايد لاگين بشم تا نظر بدم بايد چيكار كنم؟ مرا به ياد داشته باش هم ميزنم،اين مشكل براي شما هم بوجود امده؟

مطالب پیشنهادی