ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Hangouts به زودی در اندروید ظاهری بهینه به خود خواهد گرفت

سرویس پیام رسان Hangouts از گوگل در چند سال گذشته مشمول قابلیت های بسیاری گشته؛ از تماس ویدیویی گرفته تا تماس صوتی و پیام کوتاه و در سال گذشته نیز قابلیت ادغام کلی با سرویس پیام ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

سرویس پیام رسان Hangouts از گوگل در چند سال گذشته مشمول قابلیت های بسیاری گشته؛ از تماس ویدیویی گرفته تا تماس صوتی و پیام کوتاه و در سال گذشته نیز قابلیت ادغام کلی با سرویس پیام کوتاه مخابراتی. قابلیت های کوچک و بزرگ دیگری نیز به اپلیکیشن این سرویس در اندروید افزوده شده بودند که در مجموع، باعث می شد کاربر احساس کند با محیطی بهم ریخته سر و کار دارد.

اکنون وب سایت اندروید پلیس گزارش می دهد که توانسته به نسخه بعدی اپلیکیشن یاد شده در پلتفرم اندروید (نسخه ۴) دسترسی پیدا کرده و خبر می دهد که محیط کاربری آن به شدت بهینه شده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در نسخه ی جدید اپلیکیشن دیگر خبری از برگه (تب) جداگانه مخصوص اشخاص وجود ندارد و از طرف دیگر نیز برای مشاهده منوهای کاربری، می توان انگشت خود را از سمت چپ نمایشگر به داخل کشید تا سایر منوهای کاربردی ظاهر گردند.

همچنین اکنون کاربران قادر هستند تا کلید هایی را در بخش پایینی و سمت راست نمایشگر مشاهده کنند که توسط کلیک کردن بر روی آنها، می شود به سرعت به سراغ مخاطبین اخیر رفت و یا یک تماس ویدیویی جدیدی را آغاز نمود. علاوه بر این، اندروید پلیس اذعان داشته کاربرانی که در موبایل هایشان از این سرویس بهره گیرند، به زودی قابلیت اضافه کردن وضعیت کاربری یا همان status را خواهند داشت.

به طور کلی می توان گفت با محیطی بسیار پاکیزه و خلوت تر در نسخه جدید Hangouts برای اندروید رو به رو خواهیم شد؛ این نسخه همچنین سرعت بیشتری را به عملکرد کاربران خواهد بخشید و دسترسی آنها به فرستادن محتوای مختلف را نیز آسان تر می کند.

منبع یاد شده همچنین خبر می دهد که این اپلیکیشن هنوز به شکل رسمی در اختیار کاربران قرار نگرفته، در گوگل پلی نیز موجود نبوده و حتی هنوز برای تبلت های اندرویدی نیز بهینه نگشته، اما باید انتظار داشت که به زودی شاهد حضورش در فروشگاه اپلیکیشن های گوگل باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • MeysaM
    MeysaM | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    منم بدم نمیاد ازش به جای اس ام اس هم بتونم استفاده کنم ولی اینتر توش نداری. نمیتونی بیای خط پایین. :D
    استفاده نمیکنم

  • Turing
    Turing | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    من هم از hangouts بدم می اومد، چه توی وب چه توی اندروید، مخصوصن از بین رفتن status.
    امیدوارم در این ورژن قابل استفاده بشه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی