ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین جلویی آیفون بعدی به شکل قابل توجهی ارتقا خواهد یافت [شایعه]

به نظر می رسد اپل می خواهد دوربین جلویی آیفون های بعدی را متحول کرده و از طریق آنها هوادارن تصاویر و ویدئوهای سلفی را مجذوب خود نماید. در همین راستا توسعه دهنده ای به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۱۷

به نظر می رسد اپل می خواهد دوربین جلویی آیفون های بعدی را متحول کرده و از طریق آنها هوادارن تصاویر و ویدئوهای سلفی را مجذوب خود نماید.

در همین راستا توسعه دهنده ای به نام "حمزه سود" گزارش کرده کدهای موجود در نسخه ی بتای iOS 9 حکایت از تلفن هوشمند یا تبلتی در آینده دارند که دوربین جلویی آن به یک فلش LED در کنار خودش مجهز شده و می تواند ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰P و یا اسلوموشن هایی با رزولوشن ۷۲۰p و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه تهیه کند.

تمامی قابلیت هایی که سود به آنها اشاره نموده هم اکنون در دوربین پشتی آیفون موجود هستند؛ ولی این روزها بر خلاف گذشته و به لطف محبوبیت تصاویر سلفی دوربین جلویی موبایل ها نقشی بسیار پر رنگ پیدا کرده و دور از ذهن نیست که کمپانی ساکن کوپرتینو تصمیم گرفته باشد تمرکز خود را بر روی این بخش از اسمارت فونش قرار دهد. ضمن اینکه چنین ارتقایی برای بسیاری از کاربران نیز هیجان انگیز خواهد بود.

hamze sood twitter

ناگفته نماند اطلاعات به بیرون درز یافته متضمن هیچ چیز نیستند و هنوز قطعیتی در مورد ارتقای دوربین جلویی نسل آتی آیفون و یا مجهز شدنش به فلش LED وجود ندارد.

دو سال پیش "حمزه سود" از میان کدهای iOS متوجه شده بود اپل قصد دارد در موبایل های بعدی خود از سنسور اثر انگشت استفاده نماید و تنها دو ماه بعد کمپانی مذکور برای اولین بار تاچ آیدی را در آیفون ۵ اس رونمایی کرد.

تقریباً در همان زمان سود عنوان نموده بود برخی از کدهای پلتفرم موبایلی برند ساکن کوپرتینو به تکنولوژی فیلمبرداری اسلوموشن اشاره دارند که در عین ناباوری این قابلیت نیز در دوربین اصلی آیفون ۵ اس وجود داشت. لذا فعلاً باید منتظر بمانیم و ببینیم اینبار هم پیش بینی ها درست از آب در می آیند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • آقا حسین
    آقا حسین | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    آقا این دوربین جلوییش از جاش تکون نخوره بقیه اش پیشکش. آیفون ما که دوربینش جابجا شده . مال رفیقمم هم همینطور

  • مهرداد
    مهرداد | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    ايفون بد،اشغال...
    پس چرا اينقدر در موردش حرف ميزنيد؟؟
    چرا هي تمام گوشيهاتونو باهاش مقايسه ميكنيد ؟؟
    دلواپس اسمارتفونم اضافه شده :)))

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    تب سلفی وحشتناک ظاهر‌گوشیارو ریخت به هم هیچکس‌فکرشو نمیکرد این نوع عمس برداری انقدر فراگیر بشه که حتی موبایل های خاص برای این کار تولید بشه خب اپل هم این مهم رو درک کرده و میخواد انجامش بده چیز عجیبی نیست

    • عـــامـر
      عـــامـر | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

      دیروز پیش یکی از دوستان نشسته بودم دیدم داره پیج یک خانمی رو نگاه میکنه تو اینستاگرام ، گفتم این کیه آشناست ؟ گفت نه اولین دختر ایرانیه که ویدیو سلفی گرفته گذاشته تو اینستاگرام (´⊙ω⊙`)
      مردن واسه چه چیزایی که معروف نمیشن(´๏_๏`)

  • omidiato
    omidiato | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    Ino yja khoondam ۱۰ برتری گلچین شده آی او اس / آیفون نسبت به وینفون / لومیا از میان ۵۰ برتری :
    ۱- خیلی گرونه (به این میگن: کلاس)
    ۲- لوازم جانبیش از خودش هم گرونتره (به این میگن: آخر کلاس)
    ۳- قیمت بازی ها و نرم افزارهای یکسان نسبت به هر پلتفرم دیگری گرونتره (به این میگن: منو این همه خوشبختی محاله)
    ۴- خم میشه (به این میگن: فلکسیبیلیتی یا انعطاف پذیری)
    ۵- آی کلاود و اکانت شما بدون زحمت زیاد هک میشه ( به این میگن: دسترسی آزاد به اطلاعات )
    ۶- فروش به ایرانی ها (نه ایران) در فروشگاه های اپل جرمه (اخبارش در اینترنت موجوده) (به این میگن: لعنت به این رفاقت ، دوست دارم کثافت!)
    ۷- وقتی فروش به ایرانی ها جرمه پس پشتیبانی کامل از زبان فارسی و تقویم فارسی هم کلا لازم نیست (به این میگن: گفتگوی تمدنها)
    ۸- کلش آو کلنز داره (به این میگن گلاب به روتون …)
    ۹- شارژ گوشی تموم بشه اگر به شارژر هم بزنی باید چند دقیقه وایسی تا شارژ اولیه بشه تا به اورژانس زنگ بزنی (به این میگن: رستگاری در چند دقیقه)
    ۱۰- آمریکائی ها به برند آی فون میگن I idiot (به این میگن: خیلی خارجکیه نپرس)
    وینفونی های گمراه هدایت میشین یا یزور هدایت بشین؟ :)
    اما مک بوک ایر خدائیش یه چیز دیگه ست (البته حتما با نصب سیستم عامل ویندوز ) با سرفیس پرو ۳ نتونستم همون حس راحتی رو داشته باشم (به این میگن: صداقت) bahal bood

  • Morteza
    Morteza | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    دوربین تو مگاپیکسل نیست و خیلی پارامترها توی عکس مهم هستن اما مگاپیکسل هم یکی از پارامترهای مهمی هست که تو ثبت جزئیات تاثیر مستقیم داره
    و متاسفانه آیقونی ها با پرداخت 3 میلیون تومن ، فقط و فقط بخاطر سیاست های زشت اپل و بی احترامی هاش به مشتری از داشتن یه دوربین با قدرت ثبت جزئیات مناسب محروم هستند

    • iMan LP
      iMan LP | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

      شما خودشو ناراحت نكن :-)
      والا هركي گرفته راضي بوده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی