ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک خریدار چینی برای داشتن گلکسی S6 Edge نسخه مرد آهنی، ۹۱۶۰۰ دلار پرداخت کرد

سامسونگ حدودا دو هفته ی پیش، یک نسخه بسیار خاص از گلکسی اس ۶ اج را به نام مرد آهنی معرفی نمود. این نمونه با استقبال بسیار خوبی رو به رو گشته و واقعا هم زیباست؛ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

سامسونگ حدودا دو هفته ی پیش، یک نسخه بسیار خاص از گلکسی اس ۶ اج را به نام مرد آهنی معرفی نمود. این نمونه با استقبال بسیار خوبی رو به رو گشته و واقعا هم زیباست؛ سامسونگ خود نیز عنوان نموده که این محصول در تعداد بسیار محدود تولید و عرضه خواهد شد.

در بخش پشتی قاب گلکسی اس ۶ اج Iron Man Edition، چهار رقم دیجیتالی دیده شده و اذعان می گردد که کره ای ها صرفا ۱۰۰۰ عدد از آن را تولید کرده و به فروش خواهند رساند؛ بدین شکل در قاب پشتی هر یک از این موبایل ها، رقمی از ۱ تا ۱۰۰۰ دیده خواهد شد که بیانگر شماره تولید آنهاست و هر خریدار می تواند ادعا کند که چه شماره ای در میان این تعداد محدود، از آن اوست. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

عرضه عمومی این موبایل چند روز قبل در کره جنوبی، چین و هنگ کنگ آغاز گشته و طرفداران Marvel و همچنین Avengers، همه تلاش خود را به کار بسته اند تا بتوانند یکی از این مدل ها را به دست آورند. از طرفی فروشگاه چینی JD.com، نمونه ساخته شده با شماره «۶۶» را به حراج گذاشته و توانسته ۹۲.۴۲۹ پیشنهاد برای خریدش دریافت کند که در نهایت یک شخص چینی موفق می گردد با پیشنهاد ۹۱.۶۰۰ دلار، این موبایل خاص و محبوب را از آن خود نماید.

همانگونه که گفتیم مشتری چینی توانسته با مبلغ ۹۱۶۰۰ دلار این موبایل را بخرد، البته، دلیل این قیمت بالا، صرفا نسخه ی مرد آهنی از گلکسی اس ۶ نبوده و به طور کلی عدد ۶ در کشور چین، نشانگر «شانس» است. بر همین اساس این مشتری نیز حاضر گشته تا برای شصت و ششمین گلکسی اس ۶ اج مرد آهنی ساخته شده، چنین رقم هنگفتی را بپردازد.

لازم به ذکر است که سامسونگ این نمونه را صرفا با قیمت ۱۰۷۹ دلار به فروش می رساند که شاید بتوان گفت یک سوم بیشتر از قیمت گلکسی اس ۶ اج معمولی که در بازارها یافت می گردد است. البته محصولاتی که با تولید محدود مواجه می گردند معمولا همین سرنوشت را داشته و توسط افرادی خریداری گشته و سپس نیز با قیمت هایی بسیار بالاتر، به فروش می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • ارین
    ارین | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    من یهگلکسی اس سیک ایج ایرندمن از دبی اوردن برام اصل میخواهم بفروشم اصل یک و و شیشصد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی