ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سامسونگ به بلک بری در ساخت یک موبایل مبتنی بر اندروید یاری می رساند؟

دو سال پیش، سامسونگ شروع کرد به تشویق کردن کاربران برای استفاده از اپیلکیشن پیام رسان شرکت بلک بری (BBM) در محصولاتی با کد گلکسی؛ از آن زمان به بعد بود که روابط دو شرکت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

دو سال پیش، سامسونگ شروع کرد به تشویق کردن کاربران برای استفاده از اپیلکیشن پیام رسان شرکت بلک بری (BBM) در محصولاتی با کد گلکسی؛ از آن زمان به بعد بود که روابط دو شرکت رو به دوستی رفت و همکاری های بسیاری را نیز با هم انجام دادند.

به طور کلی نیز سامسونگ در این اواخر، تمایل پیدا نموده تا در بازار محصولات سازمانی نیز حضور بیشتری به هم رساند و به همین دلیل است که سرویس های سازمانی بلک بری نظیر SecuSUITE و WorkLife اکنون با کهکشانی های جدید هماهنگی لازم را پیدا کرده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سال گذشته، همکاری سامسونگ و بلک بری شدت بیشتری گرفت و این دو شرکت دستاوردهای امنیتی خود را با هم تقسیم کردند تا در نهایت سامسونگ بتواند امنیت موبایل های اندرویدی خود را نیز بالاتر ببرد.

در اواخر سال گذشته حتی شایع گشته بود که سامسونگ تمایل دارد با رقمی برابر با ۷.۵ میلیارد دلار، بلک بری را به شکل کامل تصاحب کند اما این شایعه سپس از طریق طرفین تکذیب شد و هر دو گفتند که به همکاری با هم علاقه ی بیشتری دارند تا تصاحب یکدیگر. اکنون اما با شایعه ای جدید تر در خصوص همکاری شرکای یاد شده رو به رو شده ایم.

شایعه ای که خبر از همکاری سامسونگ و بلک بری در تهیه ی یک موبایل اندرویدی می دهد. بر اساس گفته های یک بلاگر و تحلیلگر شناخته شده به نام Eldar Murtazin، احتمال این همکاری برای ساخت یک موبایل اندرویدی وجود دارد؛ موبایلی که از اندروید ۵ بهره گرفته و قرار است همه ی سرویس های بلک بری نیز در آن گنجانده شوند.

آنچنان که گفته می شود، اسمارت فون یاد شده در اواخر سال جاری معرفی گشته و در نهایت نیز به بازارها راه خواهد یافت. از طرف دیگر می توان این شایعه را به خبری که در روز جمعه، رویترز در خصوص احتمال بالای ساخته شدن یک موبایل اندرویدی از طرف بلک بری داده بود مربوط دانست.

باید دید یک موبایل اندرویدی پیشرفته همراه با سرویس های اختصاصی بلک بری که البته بیشترشان برای کاربران عادی استفاده ای ندارند، همراه با یک کیبورد فیزیکی، چطور حضوری را می تواند در بازار تجربه نماید و تا چه حد از آن استقبال خواهد شد. شاید هم به طور کلی سامسونگ بتواند بر بلک بری تاثیر گذاشته تا در نهایت کانادایی ها ایده استفاده از کیبورد های فیزیکی را به دست فراموشی بسپارند و بتوانند خود را صرفا اندکی همرنگ جماعت نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • اسمیگل
    اسمیگل | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    متاسفانه افتاده رو خط چه کنم چه کنم! همین ارزشی هم که بلک بری در حوزه موبایل داره به خاطر اصالتشه. اصلاح می کنم به خاطر اصالتش بود.

  • google_user_110
    google_user_110 | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

    بلک داره اشتباه میکنه که یه گوشی با کیبورد فیزیکی اونم با سیستم عامل اندروید میسازه چون دیگه خاصیت بلک بری همون کیبور فیزیکی و سیستم عاملش بود.دفعه قبلم بلکبری جلوی تولید کیبورد فیزیکی جانبی برای ایفون رو گرفته بود.شرکتTYPO

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی