ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی: ادغام شدن با ایسوس را قبول نخواهیم کرد

خبر رسیده بود که کمپانی Asustek Computer که البته ما آن را با نام «ایسوس» می شناسیم، به خرید HTC علاقه مند بوده و این موضوع در میان مدیران این شرکت مطرح شده است. اکنون اچ تی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

خبر رسیده بود که کمپانی Asustek Computer که البته ما آن را با نام «ایسوس» می شناسیم، به خرید HTC علاقه مند بوده و این موضوع در میان مدیران این شرکت مطرح شده است. اکنون اچ تی سی به شکل رسمی عنوان کرده که تمایلی به ادغام با رقیب خود یعنی ایسوس را ندارد.

شرکت یاد شده در بیانیه ای اذعان داشته: «اچ تی سی هیچ علاقه ای به همکاری با ایسوس نداشته و هیچ پیشنهادی از سوی این شرکت را نیز نخواهد پذیرفت.»

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

صاحب امتیاز کمپانی ایسوس، Johnny Shih در هفته ی گذشته خبر داده بود که شرکتش احتمال خریداری سازنده ی تلفن های هوشمند را در نظر گرفته و سپس نیز مدیر ارشد بخش مالی ایسوس نیز به شکل رسمی به رویترز گفته بود که مدیران این شرکت در مورد خریداری اچ سی تی به شکل جدی به بحث و گفتگو پرداخته اند.

پس از این جریانات و بیانیه ی اچ تی سی، اکنون ایسوس اعلام می کند که هیچ علاقه ای به خریداری HTC ندارد.

ارزش سهام شرکت سازنده ی تلفن های هوشمند اکنون بیش از هر زمان دیگری از پایین آمده اند؛ سرعت این کاهش ارزش البته پس از گمانه زنی های خود HTC در خصوص زیان دهی اش در دوره مالی جاری شدت نیز گرفت. البته در روزهای گذشته و به دلیل وجود احتمال خریداری شدنش از سوی ایسوس، ارزش سهام ۱۰ درصد بالاتر رفته بود.

ایسوس در میان کاربران بیشتر به عنوان یک تولید کننده ی لپ تاپ شناخته می شود اما در سال های اخیر تلاش نموده تا خود را با سری موبایل های ZenFone، وارد بازار پر سود تلفن های همراه نیز بکند. به گزارش HSBC، ایسوس احتمالا در سال جاری، با رشد فروش تلفن همراه به میزان ۹۸ درصد رو به رو خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۸ آبان ۱۳۹۴

    بابا اون موقع که اچ تی سی داشت اسمارت فون تولید میکرد ایسوس کجا بود زنده باد اچ تی سی

  • ali
    ali | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    فقط یه کلام:
    دمت گررررم!

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

    ایسوس داره بهش لطف میکنه بعد ببین چه جوابی داده میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی