ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس وب اسکایپ به شکل جهانی در دسترس کاربران قرار می گیرد

در روزهای گذشته مایکروسافت اسکایپ را مبتنی بر سرویس وب در انگلستان و ایالات متحده عرضه کرد؛ اکنون شرکت نرم افزاری قصد دارد تا درب های این سرویس را به سوی بقیه کشورها نیز بگشاید. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در روزهای گذشته مایکروسافت اسکایپ را مبتنی بر سرویس وب در انگلستان و ایالات متحده عرضه کرد؛ اکنون شرکت نرم افزاری قصد دارد تا درب های این سرویس را به سوی بقیه کشورها نیز بگشاید.

با استفاده از سرویس وب اسکایپ، به امکانات پایه ای آن دسترسی داشته و می توانید پیام های خود را در سرویس مذکور، از طریق مرورگر اینترنت خود برای دیگران بفرستید. اما اگر تمایل دارید تا بتوانید تماس صوتی یا ویدیویی برقرار کنید، باید بر اساس نوع سیستم عامل و همچنین مرورگر مورد استفاده تان، یک پلاگین یا افزونه را نصب کنید. لازم به ذکر است که با توجه به بتا بودن سرویس وب اسکایپ، هنوز همه ی مرورگر ها به شکل کامل نمی توانند از قابلیت های یاد شده، یعنی تماس صوتی و ویدیویی بهره مند باشند.

مایکروسافت اذعان دارد که هنوز قادر نگشته کروم بوک های گوگل را به شکل کامل تحت پشتیبانی خود قرار دهد و در حال حاضر کاربران این نوت بوک ها صرفا باید به پیام های کوتاه از طریق وب قناعت کنند اما در هر حال قابلیت تماس صوتی و ویدیویی به این محصولات و کروم OS هم خواهد آمد.

گفته می شود که مایکروسافت اکنون در حال کار با گوگل است تا نسخه ای از سرویس وب را برای کروم OS تولید نماید که بدون نیاز به نصب افزونه و یا پلاگین، کاربران بتوانند همه قابلیت های اسکایپ را در پلتفرم مذکور تجربه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Juan Rodriguez
    Juan Rodriguez | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    به چی قسم بخورم یک ماه پیش از سرویس وب اسکایپ استفاده کردم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی