ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت ترافیک جستجوی بینگ را به صورت پیش فرض رمزگذاری می کند

استفاده از بینگ قرار است که از تابستان امسال ایمن تر شود چراکه مایکروسافت در نظر دارد ترافیک مربوط به این موتور جستجو را به صورت پیش فرض رمزگذاری کند. البته شرکت مورد بحث به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

استفاده از بینگ قرار است که از تابستان امسال ایمن تر شود چراکه مایکروسافت در نظر دارد ترافیک مربوط به این موتور جستجو را به صورت پیش فرض رمزگذاری کند.

البته شرکت مورد بحث به مدت یک سال و نیم است که سرچ انکریپت شده را از طریق بینگ ارائه می کند اما حالا تصمیم گرفته که آن را به صورت یک ویژگی استاندارد در اختیار همه کاربرانش قرار دهد.

با این کار، امکانات امنیتی بینگ در سطح نام هایی نظیر گوگل و یاهو قرار می گیرد که به ترتیب در سال های 2011 و 2013 میلادی، رمزگذاری نتایج جستجو را به عنوان نوعی استاندارد در اختیار همه کاربرانشان قرار دادند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت یادآور شده است که همچنان آدرس های ارجاع (referrer strings) را در جستجوهایش خواهند گنجاند تا از این طریق وب مسترها متوجه شوند که یک بازدیدکننده خاص از طریق بینک به سایت شان آمده، با این همه، عبارات مرتبط با درخواست (Query terms) دیگر در اختیار آنها قرار نخواهد گرفت.

بازاریابان نیز همچنان می توانند از طریق ابزارهای تبلیغی بینگ به اطلاعاتی نظیر کلمات کلیدی کلی و داده های مربوط به رتبه بندی دسترسی داشته باشند و البته مایکروسافت نیز اعلام کرده که این اطلاعات بدون «تضعیف کرن امنیت مشتریانش» ارائه می گردند.

شاید این خبر در نظر منتقدان بینگ چندان هم قابل توجه نباشد اما نمی شود موتور جستجوی مایکروسافت را نادیده گرفت. میزان استفاده از بینگ در بازارهایی مانند اروپا به قدری اندکی است که می توان نادیده اش گرفت، با این همه، محبوبیت آن، با آهنگی آهسته در حال افزایش در ایالات متحده آمریکاست و حالا بیش از 20 درصد از بازار این کشور را در اختیار دارد. از طرف دی، این جستجوگر هم اکنون موتور سرچ پیش فرض برای سیری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • JimLi
    JimLi | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    چندلر بیینگ!

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد
      آقای استیون "کاپیتان" جرارد | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

      Can I be wearing anymore clothes?! خخخخخ

    • Raylan
      Raylan | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

      Downton abbey?tvworld?zirnevis?

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    به به کم کم داره با بزرگان میپره و این میتونه مایکروسافتو به آینده موتورش امیدوار کنه

مطالب پیشنهادی