ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات بیشتری از تلفن هوشمند جدید و ارزان قیمت سامسونگ مشخص شد

همانطور که از شواهد امر پیداست، سامسونگ مشغول آماده سازی یک تلفن هوشمند جدید است که البته به گروه محصولات رده بالای این کمپانی تعلق نداشته و کاملا برعکس، یک دستگاه بسیار ارزان به شمار می ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

همانطور که از شواهد امر پیداست، سامسونگ مشغول آماده سازی یک تلفن هوشمند جدید است که البته به گروه محصولات رده بالای این کمپانی تعلق نداشته و کاملا برعکس، یک دستگاه بسیار ارزان به شمار می رود.

نخستین بار شماره مدل این تلفن جدید یعنی SM-G150، در یک دیتابیس IMEI دیده شد که تنها نشان می داد سامسونگ دستگاهی را با این نام ساخته و محصول فوق در کره جنوبی حضور دارد. پس از آن نام محصول یاد شده مجددا در مجوز بلوتوث آن مشاهده و در نهایت نیز به سایت هندی Zauba راه یافت که به انتشار اطلاعات در مورد واردات و صادرات می پردازد که این مورد نیز نشان می داد این موبایل جدید برای آزمایش به آن کشور فرستاده شده و بر اساس اطلاعات سایت سایز نمایشگر آن هم ۳.۸ اینچ است.

بر اساس سایز صفحه نمایش می توان گفت که موبایل یاد شده عضوی از سری Galaxy Young خواهد بود. ضمن اینکه تلفن هوشمند Galaxy Young 2 هم سال گذشته در حوالی همین تاریخ معرفی و در ماه اکتبر میلادی مصادف با مهرماه به بازار عرضه شده بود.

شماره مدل آن دستگاه که نمایشگرش اندکی کوچکتر بود هم SM-G130 در نظر گفته شده بود که این مشخصات از همه جهات تایید کننده این هستند که SM-G150 قرار است عضو جدید و بزرگتری از این خانواده باشد، هرچند با وجود بزرگتر بودن کماکان یکی از کوچکترین موبایل های هوشمند موجود در بازار به شمار می رود.

جامعه مخاطب سری Galaxy Young که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، نوجوانان کم سن و سالی در نظر گرفته شده بودند که قصد داشتند اولین تلفن هوشمند خود را تهیه نمایند، در نتیجه به سخت افزار رده پایین و ارزان قیمتی مجهز بود که شامل پردازنده تک هسته ای ۱ گیگاهرتزی با ۵۱۲ مگابایت حافظه رم می شد.

مدل یاد شده همچنین تنها از یک دوربین ۳.۱۵ مگاپیکسلی در پشت خود بهره می برد، اما با توجه زیادی که این روزها به دوربین های جلوی تلفن های هوشمند می شود احتمال دارد مدل جدید از یک دوربین کم کیفیت در جلو دستگاه نیز برخوردار باشد. باریکتر شدن بدنه و افزایش اندک در سرعت پردازنده و رم نیز از دیگر تغییراتی است که توقع داریم در این مدل جدید شاهد آنها باشیم.

نام این را دستگاه نیز می توان Galaxy Young 3، هرچند ممکن است سیستم جدید نامگذاری محصولات سامسونگ روی آن اعمال شود که از یک حرف و یک عدد تشکیل شده. پیش از این نیز شرکت کره ای یک موبایل رده پایین تولید و نام آن را Galaxy J1 در نظر گرفته بود، پس تعجب نخواهد داشت اگر در ادامه این روند نام سری نه چندان پرفروش Young نیز آپدیت شده و این تلفن های هوشمند رده پایین هم به سیستم نامگذاری بقیه خانواده محصولات سامسونگ بپیوندند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Juan Rodriguez
    Juan Rodriguez | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    شرکت سامسونگ با ارائه دو پرچمدار با کیفیت قابل قبول این ذهنیت رو به وجود آورد که مثل یه شرکت سردمدار برنامه مارکتینگش رو عوض کرده و با تولید چند مدل محدود با کیفیت مطلوب و حاشیه سود بالا استراتژی بهتری اتخاذ کرده. واقعا گوشیهای پایین رده با حاشیه سود ناچیز و تحت فشار توسط شرکتهای چینی و هندی باید از برنامه سامسونگ خارج بشن. ولی ثابت کرد هر کاری کنه تفکرش آسیاییه. در ضمن گوشی پایین رده اندرویدی توسط انجمن روانشناسی کمبریج شایعترین علت ابتلا به بیماریهای اعصاب و روان معرفی شده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی