ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن CloudPlayer برای تبدیل دراپ باکس به سرویس استریم موسیقی شخصی

شرکت سازنده مدیاپلیر DoubleTwist، اپلیکیشن تازه ای منتشر کرده است که از طریق آن می توان نسبت به استریم موسیقی از روی سرویس های ارائه دهنده خدمات ابری همچون دراپ باکس، وان درایو و گوگل درایو ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

شرکت سازنده مدیاپلیر DoubleTwist، اپلیکیشن تازه ای منتشر کرده است که از طریق آن می توان نسبت به استریم موسیقی از روی سرویس های ارائه دهنده خدمات ابری همچون دراپ باکس، وان درایو و گوگل درایو اقدام کرد. این اپلیکیشن جدید که CloudPlayer نام دارد، قادر است همزمان به تمام سرویس های ابری کاربر متصل شده و هرفایل موسیقی که روی هرکدام از آنها آپلود شود را برای کاربر استریم کند.

در ادامه معرفی این اپلیکیشن با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت سازنده می گوید این اپلیکیشن را برای رفع محدودیت های سرویس های فعلی استریم موسیقی ارائه کرده است. سرویس هایی (از نظر سازنده: مثل Google Play Music) که انواع محدودیت های دردساز را به کاربران تحمیل می کنند، آن هم در مورد موسیقی ای که شخص، حق استفاده از آن را پرداخته و فایل متعلق به وی محسوب می شود، اما اجازه ندارد هر طور که بخواهد از آن استفاده نماید.

گفتنیست این شرکت قابلیت دانلود کردن موسیقی از روی فضای ابری و پشتیبانی از فایل های صوتی با کیفیت lossless (فشرده نشده) را نیز برای اپلیکیشن CloudPlayer در نظر گرفته. کاربر همچنین قادر است لیست آهنگ های مورد نظر خود را انتخاب کند تا توسط نرم افزار برای پخش آفلاین روی حافظه فیزیکی دستگاه ذخیره و آماده سازی گردند.

ضمنا این اپلیکیشن تنها به سرویس های ابری محدود نبوده و همچنین قادر است فایل ها را از طریق دستگاه های مبتنی بر Chromecast و AirPlay (همچون Apple TV) نیز استریم نماید، که البته برای استفاده از این قابلیت لازم است ابتدا ۵ دلار از طریق پرداخت درون برنامه ای پرداخته شود.

اپلیکیشن CloudPlayer در حال حاضر تنها بر روی اندروید ارائه شده، اما بناست در آینده به پلتفرم های دیگر نیز گسترش یابد. در ادامه می توانید نرم افزار یاد شده را به رایگان از دانلود نمایید.

CloudPlayer

CloudPlayer

سازنده: doubleTwist قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: Android حجم: ۲۱ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • BOZORG# :)
    BOZORG# :) | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    این که فوق العادس
    رفت برا دانلود

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    امان از این اپل که همرو گل هم ریخت(شوخی)
    ولی این رقابت خوبه مخصوصا که این اپ بی طرفه یعنی از هر کلود میشه کانکت شد خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی