ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت: کورتانا در ماه میلادی آینده به اندروید می آید

ماه گذشته مایکروسافت عنوان نمود که کورتانا برای پلتفرم های iOS و اندروید نیز موجود خواهد بود اما زمان دقیقی را برای عرضه اش عنوان نکرد. امروز اما شرکت یاد شده به شکل رسمی خبر داد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

ماه گذشته مایکروسافت عنوان نمود که کورتانا برای پلتفرم های iOS و اندروید نیز موجود خواهد بود اما زمان دقیقی را برای عرضه اش عنوان نکرد. امروز اما شرکت یاد شده به شکل رسمی خبر داد که دستیار دیجیتالی خود را در ماه آینده میلادی یعنی جولای، برای اندروید عرضه خواهد کرد. پیشتر گفته شده بود که کورتانا برای اندروید یک اپلیکیشن مستقل خواهد بود، در نتیجه نمی توان انتظارات زیادی از آن در پلتفرم های رقیب داشت.

به دلیل اینکه دستیار دیجیتالی مایکروسافت نمی تواند با پلتفرم های اندروید یا iOS همانند ویندوز به شکل یکپارچه ای ادغام گردد، در نتیجه نخواهد توانست بیشتر قابلیت های خود در ویندوز را به سایر پلتفرم ها بیاورد. به جای آن، دسترسی به کامپیوتر شخصی (در صورتی که از ویندوز استفاده می کنید) را برایتان آسان تر خواهد کرد.

برای مثال شما با موبایل اندرویدی خود به کورتانا می گویید که برای ساعت ۱۰ موضوعی را به شما یادآوری کند؛ در صورتی که بعدا و در آن ساعت از یک محصول دیگر که کورتانا در آن به شکل یکپارچه ای بهینه شده باشد استفاده کنید (برای مثال، کامپیوتر ویندوزی) همین یادآور برایتان به نمایش کشیده خواهد شد.

همانگونه که قبلا هم برایتان نوشته ایم، کورتانا از روز اول عرضه ویندوز ۱۰ در تاریخ ۲۹ جولای، برای کامپیوترهای شخصی و البته اکس باکس نیز موجود خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    تو خود وینفون هم استفاده ای ازش نداشتم و خیلی براش مشتاق نیستم اما دوس دارم ببینم طراحیش رو اندروید چطوره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی