ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی ارسال دعوتنامه های مراسم رونمایی از موبایل Honor 7 را آغاز کرد

مراسم رونمایی رسمی از تلفن هوشمند Honor 7 هوآوی در تاریخ 30 ژوئن (نهم تیرماه) برگزار می گردد و شرکت سازنده کار ارسال دعوتنامه های این مراسم برای رسانه ها را آغاز کرده است. دعوت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

مراسم رونمایی رسمی از تلفن هوشمند Honor 7 هوآوی در تاریخ 30 ژوئن (نهم تیرماه) برگزار می گردد و شرکت سازنده کار ارسال دعوتنامه های این مراسم برای رسانه ها را آغاز کرده است.

دعوت نامه مذکور شبیه به پوستری است که چندی پیش برای این موبایل منتشر شد و در آن اثر انگشتی روی عدد 7 به نمایش در آمده بود. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پوستر منتشر شده نشان می دهد که Honor 7 قطعا به یک اسکنر اثر انگشت مجهز است. نکته دیگری که می توان در آن مشاهده کرد تاریخ نهم تیر ماه است که به زمان رونمایی رسمی محصول باز می گردد.

hh-1
پوستر منتشر شده

 

جالب است بدانید که خود دعوت نامه شکل و شمایلی شبیه به تلفن هوشمند Honor دارد و از همان مواد فلزی ساخته شده که در قاب دستگاه به کار گرفته شده است.

آنطور که در شایعات آمده این محصول دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل خواهد بود و از چیپست اختصاصی هوآوی به نام Kirin 935 بهره می برد.

مدل استاندارد این موبایل دارای 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و مدل بهتری از آن نیز عرضه می گردد که از چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

در قسمت پشت هر دو نسخه، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال قرار می گیرد و تامین انرژی دستگاه هم به یک باتری 3280 میلی آمپر ساعتی محول گردیده.

دعوتنامه
دعوتنامه
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali
    ali | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    من که شش ماهه انر شش دارم عالیه واقعا ،حرف نداره اخ نگفته ،، خیلی راضیم ،،ببینیم انر هفت چه میکنه ،،....

  • peyman
    peyman | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    قشنگه کاش اچ تی سی از طراحی قبلیش برای تاچ آیدی استفاده میکرد

مطالب پیشنهادی