ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی نوت بوک های Envy جدید خود به همراه لپ تاپ هیبردی Pavilion X2 را معرفی کرد

اچ پی امروز برخی از لپ تاپ هایش را برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال محصولات اقتصادی و یا مدل هایی توانمند تر هستند به روز رسانی کرده. در همین راستا کمپانی مذکور ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰

اچ پی امروز برخی از لپ تاپ هایش را برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال محصولات اقتصادی و یا مدل هایی توانمند تر هستند به روز رسانی کرده. در همین راستا کمپانی مذکور مدل هیبریدی و ۳۰۰ دلاری Pavilion X2 را معرفی نموده که دارای نمایشگر ۱۰ اینچی با قابلیت جدا شدن از کیبرد بوده و از یک پردازنده ی اتم Bay Trail اینتل بهره می برد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بزرگترین تغییر در X2 اضافه شدن گیره ای مغناطیسی محسوب می شود که به شما اجازه می دهد بسیار سریع کیبرد و نمایشگر را از هم جدا یا به یکدیگر متصل نمایید و البته نوت بوک را در وضعیت های متفاوتی قرار دهید.

در کنار این مدل کمپانی مورد بحث دو لپ تاپ جدید از سری Envy خود را نیز با نمایشگرهای ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچ رونمایی کرده که امکان تهیه نمودنشان با آخرین پردازنده های اینتل و یا AMD فراهم گشته و طول عمر باتری آنها هم نسبت به مدل های مشابه سال پیش دو برابر شده است.

نمونه دارای صفحه نمایش کوچکتر با پردازنده ی AMD، قیمتی ۶۳۰ دلاری خواهد داشت و تحت پردازنده ی اینتل ارزشش به ۸۰۰ دلار می رسد و این در حالیست که خرید مدل ۱۷.۳ اینچی از قیمت ۱۰۰۰ دلار میسر می گردد.

به نظر می آید در کنار Envy های جدید Pavilion X2 دارای جاذبه های بیشتری باشد. اگرچه از چیپ اتم چهار هسته ای آن نمی توان انتظار زیادی داشت ولی نباید از خاطر برد با محصولی تنها ۳۰۰ دلاری مواجه هستیم که وزنش به صورت کلی ۱.۲۸ کیلوگرم بوده و نمایشگرش به تنهایی ۵۸۰ گرم است.

مدل مورد بحث برای شارژ شدن از پورت USB-C استفاده می نماید و با دو حافظه ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی ارائه می شود. ضمن اینکه کمپانی تولید کننده تاکید دارد کاربر قادر خواهد بود با Pavilion X2 یازده ساعت مداوم ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰P ببیند.

در سوی دیگر Envy های جدید دقیقاً همان چیزی هستند که از آنها انتظار می رود؛ لپ تاپ هایی قدرتمند برای کسانی که به دنبال اولترابوک های شکیل و سبک وزن نیستند. اکنون مدل ۱۵ اینچی نیم کیلو نسبت به نمونه ی ۲۰۱۴ خود وزن کم کرده و حالا ۲.۲۶ کیلوگرم شده و برای حمل کردن Envy هفده اینچی هم باید با لپ تاپی که ۲.۸ کیلوگرم سنگینی دارد کنار بیایید.

HP وعده داده باتری نوت بوک ۱۵ اینچی اش با پردازنده ی اینتل ۹.۵ ساعت و با پردازنده ی AMD تقریباً ۷.۵ ساعت دوام بیاورد و همین عدد برای لپ تاپ ۱۷ اینچی Envy جدید به ۱۰ ساعت می رسد.

تصاویر و ویدئو نگاه نزدیک HP Pavilion X2 2015

hp-pavilion-x2-gallery-2-1

hp-pavilion-x2-gallery-3-1

hp-pavilion-x2-gallery-4-1

hp-pavilion-x2-gallery-6-1

hp-pavilion-x2-gallery-7-1

hp-pavilion-x2-gallery-8-1

hp-pavilion-x2-gallery-10-1

hp-pavilion-x2-gallery-11-1

HP Envy 15

hp-envy-gallery-1-1

hp-envy-gallery-2-1

hp-envy-gallery-3-1

hp-envy-gallery-4-1

hp-envy-gallery-5-1

hp-envy-gallery-7-1

HP Envy 17

hp-envy-gallery-6-1

hp-envy-gallery-8-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

    سلام.دیجیاتویی هایی که کلش بازی می کنید بیایید به کلن دیجیاتو .تا الان کلنو لول ۲ کردیم .تشریف بیاورید تا بزرگش کنیم و یه کلوبی برای بچه های دیجیاتو ایجاد کنیم.کلن گروه تلگرام هم دارد و در انجا بحث های تکنولوژیکی می شود.منتظرتان هستیم.

  • Juan Rodriguez
    Juan Rodriguez | ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

    یکی از بزرگترین مشکلات تبلتهای ویندوزی اینه که اکثرا از سیمکارت پشتیبانی نمیکنن. دسترسی به وای فای هم تو کشورهای در حال توسعه خارج از محیطهای مسکونی و اداری کمه. خیلی از کاربران تو فرومها گلایه داشتن.

  • مهراد
    مهراد | ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

    بی دلیل نیست که سرفیس ۳ یک شاهکار محسوب میشه واقعا envy خیلی بیش از اندازه ضخیم بود...

    • ali9zafar
      ali9zafar | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

      فقط لوگین شدم بهت مثبت بدم :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی