ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Nest دوربین وایرلس و امنیتی خود ویژه محافظت از خانه ها را معرفی کرد

پس از انتشار شایعات و حتی برخی جزئیات، Nest عاقبت از دوربین وایرلس امنیتی خود ویژه ی محافظت از خانه ها پرده برداشت. محصول جدید این کمپانی به شکل قابل توجهی راهکارها، تکنولوژی ها و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

پس از انتشار شایعات و حتی برخی جزئیات، Nest عاقبت از دوربین وایرلس امنیتی خود ویژه ی محافظت از خانه ها پرده برداشت. محصول جدید این کمپانی به شکل قابل توجهی راهکارها، تکنولوژی ها و شیوه های طراحی شرکت Dropcam را به خدمت گرفته و البته ناگفته نماند که کمپانی مذکور سال گذشته به تملک Nest درآمده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دوربین مورد بحث قدری از تولیدات پیشین Dropcam باریک تر محسوب می شود، توانایی تهیه ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P دارد، قادر است به صورت مغناطیسی نیز بر روی سطوح مختلف سوار گردد و به لطف الگوریتم بهبود یافته و هشت LED مادون قرمز داخلیش حالا می تواند در شب نیز عملکردی بهتر را عرضه کرده و تصاویری واضح تر تهیه کند.

Nest Cam امکان استریم نمودن ویدئو بر روی ابزارهای موبایل و سرویس های ضبط ویدئوی مبتنی بر کلاود را نیز ارائه می کند و با کمک سرویس Nest Aware، شما می توانید تا ۳۰ روز فوتیج های گرفته شده توسط آن را به صورت آنلاین نگهداری نمایید.

گجت مورد اشاره از امروز به قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس بوده و علاقه مندان قادرند نسبت به سفارش دادنش اقدام کنند، هزینه حق اشتراک استفاده از خدمات ابری Nest Aware نیز برای هر ماه برابر با ۱۰ دلار در نظر گرفته شده.

0617_nestapp

Nest همچنین اپلیکیشنی به روز شده برای پلتفرم های اندروید و iOS هم معرفی کرده. این اپلیکیشن دارای یک صفحه ی خانگی جدید است که بسیار سریع و به کمک سه دیوایس کمپانی تولید کننده اش کاربر را از وضعیت منزل خود آگاه می سازد.

چنانچه مشکلی در خانه ی فرد پیش آمده باشد، دایره سبز رنگی که در اطراف آیکنی خانه مانند در اپ ترسیم شده تغییر رنگ داده و به صورت زرد یا قرمز به نمایش در می آید. اپ قادر است بین دیوایس های مختلف Nest نیز ارتباط منطقی پدید آورده و آنها را با هم جفت نماید.

برای مثال در صورتیکه در یک اتاق Nest Protect (دیوایسی برای تشخیص آتش سوزی و دود) شروع به پخش آلارم کند، چنانچه در آن اتاق یک Nest Cam تعبیه شده باشد آیکنی مرتبط بر روی نمایشگر موبایل و درون اپ ظاهر می شود تا بتوانید اتفاقی که در حال رخ دادن است را بررسی و مشاهده نموده و تصمیم مناسب را اتخاذ کنید.

اپلیکیشن پیش تر اشاره شده علاوه بر Nest Cam به صورت کامل با محصولات Dropcam هم سازگاری دارد، دکمه ای به منظور شنیدن و ارسال صدا در آن تعبیه شده و مقدار بزرگنمایی دوربین هم به کمک آن قابل تنظیم است، ضمن اینکه می توانید به فیلم های که قبلاً تهیه شده اند نیز رجوع نمایید.

در کنار همه ی نکات ذکر گشته کاربران از امروز قادر خواهند بود از طریق یک اپ ویژه و به کمک مرورگرهای اینترنتی نیز کلیه دیوایس های کمپانی مورد اشاره را تحت نظارت داشته باشند.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

    من دوربین وای فای محافظتی شیا چی چی خریدم لامصب یه منوی غیر چینی نداره .... فعلا انداختمش یه گوشه

    • علی
      علی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

      برو چینی یاد بگیر :D

  • Young G
    Young G | ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

    امکانات زیادی داره و قیمتش هم به نظرم خوبه!

    • آیدین
      آیدین | ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

      قیمتش خوبه ؟؟ واقعا 200 دلار که در میاد حدود 600 تومن قیمت خوبیه ؟؟ میشه با نصفش یه گوشی اندرویدی خرید دوربینشو با وای فای خونه شبکه کرد استفاده کرد این چیه آخه 200 دلار :/ سنسور هاشم که همچین مالی نیست .

      • علی
        علی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

        دوست عزیز با نصف قیمت که چه عرض کنم با خود 200$ هم شما نمی تونید یه گوشی بخرید که فول اچ دی فیلم برداری کنه در ضمن دید در شب هم تو گوشیای پیش رفته هم نیست در ضمن خدمتتون عرض کنم چنین اپی برای گوشی وجود نداره که دود و آتش رو تشخیص بده در ضمن شما چطوری در مورد سنسور هاش نظر میدین مگه کار کردین باهاش
        (البته خودمم قبول دارم الان قیمتش گرونه و یکی دو سال بعد خیلی ارزون تر می شه)

        • آیدین
          آیدین | ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

          حالا منم منظورم این نیست که چیز بیخودیه که :D میگم یعنی با کمتر از این هزینه هم میشه به این نتیجه رسید . مگه قیمت سنسور تشخیص دود و آتش سوزی چقده . بعدم مخصوص خونه س دیگه هتل که نیست . من حدود دو سال پیش یه دوربین تنها گرفتم که قابلیت شبکه شدن داشت 50 تومنم نشد . حالا با همه سنسور ها و همه تجهیزاتی که این داره یخوای جمع کنی 600 تومن که هیچ همون 300 تومن هم نمیشه . فیلم که نیست فول اچی دی فیلم برداری کنه -_-

          • علی
            علی | ۲۸ خرداد ۱۳۹۴

            در مورد قیمت بازم می گم گرونه وارزون تر خواهد شد ولی در مورد کیفیت باید بگم که کیفیت دوربین (مخصوصا تو خونه های بزرگ) برای دیدن کامل جزییات لازمه و برای رسیدن به این کیفیت قابلیت زوم X8 تو دستگاه قرار گرفته (تو مدرسه ی ما دو چرخه ی یکی رو دزدیدن !!! چون دوربین مدرسمون از اون دوربینای الکی بود حتی نتونستن تو صورت طرف زوم کنن تا بتونن ببینن کی دزدیدتش) :cry:
            برای اطلاعات بیشتر به این لیتک یه سر بزنین :https://goo.gl/Jkh0V9

مطالب پیشنهادی