ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل هارد درایو ۳ ترابایتی معیوب در iMac های قدیمی تر را به رایگان تعویض می کند

امروز اپل خبر داد که هارد درایو ۳ ترابایتی iMac های ۲۷ اینچ فروخته شده از تاریخ دسامبر ۲۰۱۲ الی سپتامبر ۲۰۱۳ را به شکل رایگان تعویض می کند. این سازنده از اواخر سال ۲۰۱۲ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

امروز اپل خبر داد که هارد درایو ۳ ترابایتی iMac های ۲۷ اینچ فروخته شده از تاریخ دسامبر ۲۰۱۲ الی سپتامبر ۲۰۱۳ را به شکل رایگان تعویض می کند. این سازنده از اواخر سال ۲۰۱۲ عنوان کرده بود که برخی از هارد درایوهای به کار رفته در مدل های یاد شده، ممکن است در شرایط خاص با مشکل رو به رو شوند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هارد درایوهای ۳ ترابایتی بکار رفته در آی مک ها از فناوری Fusion Drive استفاده می کردند که در آن تلاش می شد تا نوع HDD را با SSD ترکیب نماید.

در نتیجه ی استفاده از این هارد دیسک ها، کاربر می توانست از سرعت بالای سیستم عامل بهره گیرد و از طرف دیگر نیز فضای بالای HDD را با قیمتی مناسب در اختیار داشته باشد.

لازم به ذکر است که این مدل از هارد دیسک ها به هیچ عنوان در مدل های معمولی iMac بکار گرفته نشده و می توان گفت برای نمونه های گران قیمت و ۲۷ اینچ با مشخصاتی حرفه ای بکار گرفته شده اند. در نتیجه می توان گفت که تعداد iMac های فروش رفته با این مشخصات نیز چندان بالا نیست.

اپل از طریق وب سایت خود، به کاربران اجازه می دهد تا مشخص نمایند که آیا آی مک آنها از هارد درایو مشکل دار برخوردار است یا خیر. گفتنیست که شرکت یاد شده، جدا از بحث به اتمام رسیدن مدت زمان گارانتی، هارد دیسک ۳ ترابایتی کامپیوتر یک پارچه مذکور را به شکل رایگان تعویض می کند. این شرکت همچنین خاطر نشان می کند که برای استفاده از این طرح، پیشتر از تمام اطلاعات مورد نیاز خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید زیرا اطلاعات پس از تعویض هارد درایو در دسترس نخواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • یونس
    یونس | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    قضیه یکم بو داره شاید اپل این مشکل گذاشته باشه و چند وقت دیگه درستش کنه می دونین همین کار چقدر کاربر جذب می کنه به نوعی تبلیغات رایگان کرده

  • BOZORG# :)
    BOZORG# :) | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    به این میگن پشتیبانی محصولات

  • Metal
    Metal | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    در كل مدلهاي ٣ ترابايت هارد ديسك مشكل دارند قبلا يك مقاله تو ديجياتو گذاشته بودند در رابطش !! كه هاردهاي ٣ ترابات خرابيشون خيلي بالاتر از نسخه ٢ ترابايت و ٤ ترابايت هستش

  • Metal
    Metal | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    سامسونگ هم گفت گلكسي اس ٥ هاي ذوب شده به علت چيپستهايمان به هيچ عنوان محصول ما نيست و به ما چه ؟!! و مقصر خود كاربر هست !!! (البته درش شكي نيست هر كي محصول سامي رو ميخره پاي خرابيش هم بشينه )

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی