ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دردسرهای سرآشپز در بازی Cooking Dash 2016

رستوران داری از آن جمله مشاغل جذابی است که همه (به خصوص آدم های خوش اشتها) دوست دارند در موقعیتش قرار بگیرند، اما واقعا چند نفر پیدا می شوند که در عمل بتوانند به خوبی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

رستوران داری از آن جمله مشاغل جذابی است که همه (به خصوص آدم های خوش اشتها) دوست دارند در موقعیتش قرار بگیرند، اما واقعا چند نفر پیدا می شوند که در عمل بتوانند به خوبی یک رستوران را اداره کنند؟

بازی Cooking Dash 2016 شما را در موقعیت یک رستوران دار قرار می دهد تا بدانید که مدیریت یک رستوران به آن آسانی ها هم که فکر می کنید نیست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در Cooking Dash 2016 همه کاره یک رستوران شمایید. باید سفارشات را از مشتری ها بگیرید، مواد اولیه را آماده کنید و آنها را روی اجاق یا درون فر بگذارید. وقتی که غذا آماده شد، حالا باید در نقش گارسون ظاهر شده و غذا را در کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل بدهید.

unnamed (1)

اگر سرویس رسانی تان به مشتری خوب بود، می توانید از آنها انعام بگیرید و با ذخیره این پول ها آشپزخانه و تیم پخت و پز خود را ارتقا دهید. برای جلب مشتری بیشتر هم باید خلاق باشید و غذاهای جدیدتری به منوی رستوران خود اضافه کنید.

هر چه مشتری ها از کار شما راضی تر باشند، ستاره های بیشتری در هر مرحله کسب می کنید که لازمه ورود به مراحل بالاتر هستند. Cooking Dash 2016 بیش از صد مرحله جذاب و متنوع دارد که هر چه در آنها پیشروی کنید، هم رستوران ها بزرگتر می شوند و هم با مشتری های بیشتری سر و کار خواهید داشت.

این بازی را هم می توان به صورت آفلاین تجربه کرد و هم در حالت آنلاین، با دوستان فیسبوکی یا رقبای اینترنتی در کسب بالاترین امتیازات به رقابت پرداخت. اگر عاشق آشپزی و رستوران داری هستید، شبیه سازی بهتر از Cooking Dash را نمی توانید برای پلتفرم موبایل پیدا کنید.

Cooking Dash 2016

Cooking Dash 2016

سازنده: .Glu Games Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 65.7 / 25 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • mostafa
    mostafa | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    وقتی تحریم هستیم و نمیشه از گوگل پلی دانلودش کرد.....

  • mohammad aalizadeh
    mohammad aalizadeh | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    رو پی اس پی یه بازی اینطوری بود عاشقش بودم

  • فرشاد
    فرشاد | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    این بازی واسه بچه‌های ۱ تا ۶ سال خوبه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی