ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت، ویندوز ۱۰ را به کاربران Insider هدیه می دهد

در حال رسیدن به نقطه ای هستیم که به نظر می رسد گویا مایکروسافت تمایلی ندارد از مشتریان خود برای ویندوز ۱۰ هزینه ای دریافت نماید. مدت ها قبل این شرکت خبر داده بود که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

در حال رسیدن به نقطه ای هستیم که به نظر می رسد گویا مایکروسافت تمایلی ندارد از مشتریان خود برای ویندوز ۱۰ هزینه ای دریافت نماید. مدت ها قبل این شرکت خبر داده بود که کاربران ویندوز ۷، ۸ ، ۸.۱ و همچنین ویندوز RT به شکل رایگان و برای مدت یک سال، بروز رسانی ویندوز ۱۰ را دریافت می کنند.

از سوی دیگر، کاربرانی که از ویندوز ویستا و یا XP بهره می گیرند مشمول این طرح نخواهند شد و این دسته از افراد مجبور هستند برای بروز رسانی به ویندوز ۱۰، مبلغ ۱۹۹ دلار را پرداخت نمایند.

امروز اما بر اساس خبری از Ars Technica، مشخص گشته هر کاربری که از پیش نمایش های Insider استفاده کرده است، می تواند در روز ۲۹ جولای، ویندوز ۱۰ را به شکل رسمی و رایگان مورد استفاده قرار دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت در بلاگ رسمی خود اذعان داشته کاربرانی که از بیلد ۱۰۱۳۰ بهره می جویند، می توانند به شکل رایگان بروز رسانی ویندوز ۱۰ را دریافت نمایند.

مشخصا پس از روز ۲۹ جولای و عرضه نهایی ویندوز ۱۰، همه بروز رسانی های بعدی نیز برای تمام کاربران موجود خواهند بود؛ چه آنهایی که سیستم عامل یاد شده را خریده باشند و چه افرادی که از طریق پیش نمایش های Insider، بیلد ۱۰۱۳۰ را نصب نموده و به مایکروسافت برای یافتن باگ ها کمک کرده باشند.

لازم به ذکر است که پس از ارائه رسمی ویندوز ۱۰، طرح Insider همچنان باقی خواهد ماند اما مشمول تغییراتی نیز می گردد؛ برای مثال، در حال حاضر بیلدهای جدید به شکل خودکار دریافت و نصب می شوند اما پس از ارائه نسخه رسمی ویندوز، کاربر می تواند انتخاب کند که جدیدترین آپدیت های Insider را دریافت نماید یا خیر.

در صورتی که کاربران تا قبل از روز ۲۹ جولای به Insider بپیوندند، مشمول طرح دریافت نسخه رایگان از ویندوز ۱۰ خواهند شد اما از آنجایی که مشخص نیست بیلد ۱۰۱۳۰ تا چه زمانی در دسترس باشد، در صورتی که به دریافت رایگان و رسمی ویندوز ۱۰ علاقه دارید، بهتر است سریع تر برای ورود به پروسه Insider اقدامات لازم را انجام دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    پولی که می خوام صرف خرید نسخه اورجینال ویندوز کنم باید بدم ترافیک اینترنت واسه دانلودهای اینسایدر :D

  • پدرام
    پدرام | ۱ تیر ۱۳۹۴

    insider اصلا چیه

  • Saeed
    Saeed | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان این اولین کامنت من تو این سایت هست اگه امکانش هست کسانی که اطلاع کافی دارن جواب بدن.
    من این بیلد رو نصب کنم، بیلدهای بعدی آپدیتش میاد یا باید دوباره ویندوز عوض کنم واسه نصب بیلد بعدی؟

  • MIT
    MIT | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    سلام آیا فقط باید نسخه 10130 رو بنصبیم چون این نسخه هم باردیافت آپ دیت ها الان باید به ورژن 10147 ارتقاء پیدا بکنه ؟ آیا الان که نسخه 10147 هم لو رفته با نصب این هم میشه نسخه فاینال رو رایگان دریافت کرد یا نه ( آیا مشخص نشده که مایکروسافت سریالی اختصاصی برای هر یک از کاربران درنظر میگره یانه ) ممنون میشم افراد مطلع جواب بدن .

  • بهداد
    بهداد | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    ای بابا همچین بعضیا نگرانن انگار تا حالا 200 دلار پول خرید ویندوز دادن..... یه هفته تحمل کن کرک شده بین الملی مییاد برو بخر 5 تومن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی