ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر Mi Band 2 شیائومی نشان می دهد این محصول به نمایشگر لمسی مجهز خواهد بود

دستبند سلامتی Mi Band از محصولات موفق شیائومی به شمار رفته و این شرکت چینی هفته پیش اعلام کرد تاکنون ۶ میلیون عدد از گجت پوشیدنی اش به فروش رفته است. این محصول پرفروش تنها ۱۲ دلار قیمت داشته و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

دستبند سلامتی Mi Band از محصولات موفق شیائومی به شمار رفته و این شرکت چینی هفته پیش اعلام کرد تاکنون ۶ میلیون عدد از گجت پوشیدنی اش به فروش رفته است. این محصول پرفروش تنها ۱۲ دلار قیمت داشته و این خود یکی از دلایل عمده محبوبیت گجت یاد شده بین خریداران به حساب می رود، اما به دلیل نداشتن نمایشگر، کاربران همواره لازم است برای استفاده از کاربردهای ورزشی و سلامتی ابزار فوق از تلفن های هوشمند خود کمک بگیرند.

امروز اما یک رندر از Mi Band 2 بر روی سایت Weibo مشاهده شد که مهم ترین نکته مشاهده شده در آن اضافه شدن نمایشگر به نسل دوم این دستبند هوشمند است. هرچند در صورت صحت داشتن این تصویر می توان مطمئن بود که قیمت نسل بعدی این محصول قطعا دچار افزایش خواهد شد، اما در عوض استفاده از آن آسان تر شده و دیگر کاربران در بین فعالیت های ورزشی یا هنگام خواب نیازمند رجوع به تلفن هوشمند خود نخواهند بود.

از دیگر تغییراتی که در مورد نسل دوم این محصول شنیده می شود نیز مجهز شدن آن به چیپ NFC است که کاربران از طریق آن قادر خواهند شد دستبندهای خود را به یکدیگر متصل نمایند. با توجه به اینکه نسل اول Mi Band در ماه جولای میلادی مصادف با تیر ارائه شده بود، می توان با اطمینان بیشتری در مورد صحت داشتن رندر منتشر شده صحبت کرده و آن را نشانه ای از نزدیک بودن تاریخ رونمایی از نسخه بعدی این محصول پرفروش و پرطرفدار در نظر گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

    من گوشیش رو دارم واقعا عالیه واقعا. منتظرم دست بند نمایشگر دارش بیاد اونم بگیرم باید داشته باشید تا متوجه منظورم شید بهش شک نکنید

  • Notam
    Notam | ۲ تیر ۱۳۹۴

    محصولات شیائومی و سایر برندهای مطرح چینی.
    iranxiaomi.avablog.ir
    جهت سفارش و خرید.

  • Alecferaa
    Alecferaa | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    در کل هم دستبندای Jawbone رو بیشتر دوس دارم . طراحیشون دلنشین تره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی