ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روز رسانی اندروید 5.1.1 برای گلکسی S6 و S6 Edge از فرمت Raw و ایزوهای پایین تر پشتیبانی می کند

در حدود سه هفته پیش گزارشی منتشر شد که نشان می داد اندروید 5.1.1 امکانات جدیدی شامل قابلیت عکس برداری با فرمت RAW و همچنین ایزوهای پایین تر را برای اپلیکیشن دوربین تلفن های هوشمند گلکسی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

در حدود سه هفته پیش گزارشی منتشر شد که نشان می داد اندروید 5.1.1 امکانات جدیدی شامل قابلیت عکس برداری با فرمت RAW و همچنین ایزوهای پایین تر را برای اپلیکیشن دوربین تلفن های هوشمند گلکسی S6 و S6 Edge به ارمغان خواهد آورد.

آپدیت اندروید 5.1.1 چند روز پیش برای هر دو پرچمدار امسال سامسونگ ارائه شد و متاسفانه این امکانات در آن به چشم نمی خوردند. حقیقت این است که پشتیبانی از فرمت RAW و ایزوهای پایین تر از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای کهکشانی های امسال سامسونگ هستند که در اندروید 5.1.1 وجود دارند منتها امکان دسترسی به آنها از طریق اپلیکیشن دوربین دو محصول یاد شده وجود ندارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مد Pro که پیشتر در اپلیکیشن دوربین این دو محصول وجود داشت به کاربران امکان می دهد که اندازه ایزو را مطابق با خواست خود تنظیم نمایند اما در حال حاضر پایین ترین میزان ایزو در بخش تنظیمات اپلیکیشن دوربین این دو موبایل برابر با 100 است و اگر خاطرتان باشد، پیشتر گفتیم که آپدیت اندروید 5.1 پایین ترین میزان ایزو را که در بسیاری از دوربین های دیجیتال برابر با 50 است به این اپلیکیشن می افزاید.

علاوه بر این اشاره شد که احتمالا امکان کنترل دستی سرعت شاتر نیز برای کاربران دو کهکشانی ذکر شده فراهم می گردد که اینطور نشد.

در هر صورت، برای دسترسی به همه این امکانات پیشرفته در موبایل های گلکسی S6 و S6 Edge تنها کافی است که یکی از اپلیکیشن های دوربین شخص ثالث را از فروشگاه گوگل پلی که پشتیبانی کامل از Camera2 API آبنبات چوبی هم داشته باشد، نصب نمایید.

مشخص نیست که سامسونگ در نظر دارد چه زمانی همه این قابلیت ها را به اپلیکیشن دوربین کهکشانی ها خود بیافزاید اما فعلا تنها راه برای دستیابی به ایزوی های پایین تر، پشتیبانی از فرمت RAW و کنترل سرعت شاتر دوربین استفاده از اپلیکیشن های شخص ثالث است.

galaxy-s6-android-5.1-advanced-camera-features-1-261x465

galaxy-s6-android-5.1-advanced-camera-features-2-261x465

galaxy-s6-android-5.1-advanced-camera-features-3-261x465

galaxy-s6-android-5.1-advanced-camera-features-4-261x465

galaxy-s6-android-5.1-advanced-camera-features-5-261x465

galaxy-s6-android-5.1-advanced-camera-features-6-261x465

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • asieh
    asieh | ۲۳ مهر ۱۳۹۴

    برای آپدیت کردن یک بارگوشیم اعلام کرد ک باید آپدیت بشه و من متاسفانه پنجرشو بستم.و دیگه اعلام نکرد...
    الان از کجا میتونم آپدیتش کنم

  • sina
    sina | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    من الان دارم آپدیتش میکنم. بعد از آپدیت واسه باتریش مشکل پیش نمیاد. چون قبلا اس3 داشتم آپدیت کردم باتریش زود خالی میشد. گفتن باید باتریشو کالیبره کنم. حالا واسه اس6 همچین مشکلی هست؟

  • مهران
    مهران | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    بالاخره آپدیتش رسمی شد من آپدیت کردم فعلا که مشکل رم از 85 درصد به 67 درصد رسیده ...

  • iman
    iman | ۲ تیر ۱۳۹۴

    الان گوشی های قدیمیه سونی هم تقریبا این تنظیمات رو دارن به جز سرعت شاتر و raw اما جالب اینجاست تا دو روز پیش هیچ کس بلد نبود با تنظیمات دستی عکس بگیره و همه کاربر عادی بودن و به شدت به تنظیمات و حالت اتوماتیک نیاز داشتن اما حالا برعکس شده :)))
    خیلی جالبه واقعا ! سامسونگ چکار ها که نکرده با مردم خوشم میاد ازش !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی