ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی قیمت تلویزین های اندرویدی 4K خود را اعلام نمود؛ ارزان ترین مدل 2499 دلار

تلویزیون های فوق باریک سونی نخستین بار در نمایشگاه CES 2015 رویت شدند؛ جایی که این دستگاه های مبتنی بر اندروید و بدون حاشیه با ضخامت بسیار پایین و پنل های الترا اچ دی خود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

تلویزیون های فوق باریک سونی نخستین بار در نمایشگاه CES 2015 رویت شدند؛ جایی که این دستگاه های مبتنی بر اندروید و بدون حاشیه با ضخامت بسیار پایین و پنل های الترا اچ دی خود همگان را شگفت زده کردند.

حالا 5 ماه از آن زمان می گذرد و این شرکت ژاپنی بالاخره قیمت سه دستگاه تلویزیون خود را اعلام نموده که همگی شان هم به میزان قابل توجهی در مقایسه با پرچمدار XBR-75X940C 4K آن با قیمت نجومی 7999 دلار ارزان تر هستند.

براساس اعلام شرکت سونی، تلویزیون 55 اینچی X900C قیمتی برابر با 2499 دلار، مدل 65 اینچی برابر با 3999 دلار و در نهایت X910C غول پیکر 75 اینچی اش هم 5499 دلار قیمت خواهد داشت و همگی شان هم از ماه جولای عرضه خواهند شد.

در ادامه  این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

قیمت گذاری این محصولات نشان می دهد که تلویزیون های سونی توانایی رقابت با مدل های ارائه شده از سوی برندهایی چون ویزیو را در بازار تلویزیون های اقتصادی 4K نخواهند داشت و این در حالی است که شرکت سازنده اوایل همین سال اعلام کرد که مطمئن است تلویزیون های الترا اچ دی آن بالاتر از رقبایش قرار خواهند گرفت.

گفتنی است که تلویزیون های سری اکس سونی رنگ مشکی جوهری خیره کننده ای دارند و همچنین رنگ های روشن را به شکلی فوق العاده نمایش می دهند و از نظر تصاد رنگ هم می توانند رقیبی جدی برای سایر محصولات موجود در بازار باشند. قطر این محصولات هم کمتر از 0.2 اینچ (5.08 میلیمتر) است و در نتیجه می توان گفت که باریک تر از موبایلی هستند که داخل جیب شما قرار دارد.

اما هر چقدر این دستگاه ها اغواکننده هستند، قیمتشان بالاست و این یعنی نمی توانند نقشی در سوددهی و تغییر وضعیت نابسامان این شرکت داشته باشند.

Kaz Hirai مدیرعامل این شرکت اوایل امسال اعلام کرد که به خاطر مشکلات پیش روی واحد های موبایل و سرگرمی های خانگی خود، قصد ندارد که از صنعت تلویزیون خارج شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • Yamaha
    Yamaha | ۱ تیر ۱۳۹۴

    ببین پدر تصویر دنیا چی ساخته خداوکیلی.

  • رامین
    رامین | ۱ تیر ۱۳۹۴

    جه جالبه که بعضی ها دو تا موبایل سونی از پشت ویترین مغازه تماشا کردن ، حالا با چه اعتماد به نفسی راجع به آینده این غول صنعت سینما(Sony Pictures) و موسیقی (Sony Music) و همینطور بسیاری از زیرشاخه های این دو صنعت مثل دوربینهای حرفه ای فیلم برداری یا ادوات حرفه ای صدا و موزیک اظهار نظر میکنند!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی