ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

وان پلاس ۲ اولین موبایل پرچمدار به همراه استاندارد USB-C است

به زمان معرفی وان پلاس ۲ نزدیک تر می شویم و همین امر باعث می گردد تا هر روز شایعات تازه ای در خصوص این موبایل به گوش برسد. تا کنون تقریبا همه ی منابع ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

به زمان معرفی وان پلاس ۲ نزدیک تر می شویم و همین امر باعث می گردد تا هر روز شایعات تازه ای در خصوص این موبایل به گوش برسد. تا کنون تقریبا همه ی منابع تایید کرده اند که وان پلاس ۲ از چیپست مجتمع اسنپدارگون ۸۱۰ بهره می گیرد، اما گویا کوالکام در نسخه های جدید این چیپست، مشکل تولید گرمای بیش از حد آن را حل نموده و می خواهد محصولی بی نقص را تحویل مشتریان جدید دهد.

در نتیجه می توان امیدوار بود که شاهد اتفاقاتی که برای اچ تی سی وان M9، اکسپریا Z4 و +Z3 و همچنین شیائومی Mi 4i و Note Pro افتاد نباشیم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از سوی دیگر شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه قیمت وان پلاس ۲ از نمونه اولیه بیشتر خواهد بود و شاهد یک افزایش قیمت نسبی هستیم. چنین اتفاقی، چندان هم غیر منطقی نیست زیرا در هر صورت این استارتاپ چینی تمایل دارد از اجزای گران بهاتری در موبایل خود استفاده کند.

اما در نهایت به آخرین شایعه می رسیم؛ جایی که گفته شده وان پلاس ۲، مشمول استاندارد USB-C خواهد بود.

کمپانی وان پلاس تلاش نموده تا برای موبایل جدید، رویکردی تازه و متفاوت از پیش را برگزیند اما در هر صورت این روزها، همواره در میان اخبار مختلف می توان نامش را دید. اکنون به نظر می رسد که وان پلاس ۲، اولین پرچمداری خواهد بود که این اتصال را به یک موبایل می آورد. این در حالیست که برای مثال کمپانی سونی اعلام نموده که در آینده نزدیک، قصد استفاده از این استاندارد جدید را ندارد.

کابل های USB Type-C بر خلاف USB های معمول می توانند از هر دو طرف مورد استفاده قرار داده شوند و از سوی دیگر نیز در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل دیدیم که این کمپانی بزرگ تمایل بسیاری دارد تا از این استاندارد در موبایل های جدید اندرویدی بهره گرفته و اندروید M هم به شکل کامل از آن پشتیبانی به عمل می آورد. همین مسئله موجب شده بود که شایعاتی به گوش رسد در خصوص استفاده ی گلکسی نوت ۵ از همین استاندارد. اما اکنون بر اساس اخبار جدید، وان پلاس ۲ اولین پرچمدار در میان موبایل های اندرویدی خواهد بود که با این پورت به بازار عرضه می گردد.

پیشتر گفته می شد که بهای وان پلاس ۲، برابر با ۳۲۲ دلار خواهد بود اما اکنون به نظر می رسد باید در انتظار قیمت بالاتری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Notam
    Notam | ۲ تیر ۱۳۹۴

    محصولات شیائومی و سایر برندهای مطرح چینی.
    iranxiaomi.avablog.ir
    جهت سفارش خرید.

  • peyman
    peyman | ۲ تیر ۱۳۹۴

    کاش از اسنپ ۱۰ استفاده نمیکرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی