ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در صدد توسعه یک آیفون با نمایشگر خمیده است

به تازگی یک پتنت از سوی اپل در سازمان ثبت پتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسیده که خبر از حضور یک نمایشگر خمیده را در آیفون ها می دهد. معمولا پتنت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۲

به تازگی یک پتنت از سوی اپل در سازمان ثبت پتنت ها و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسیده که خبر از حضور یک نمایشگر خمیده را در آیفون ها می دهد.

معمولا پتنت های ثبت شده، راه زیادی تا عملی شدن و رسیدن به دست کاربر نهایی دارند؛ این پتنت اما اینگونه که از سوی تامین کنندگان نمایشگر از کشور کره جنوبی خبر می رسد، در آینده ای نزدیک در محصولات اپل جای خواهند گرفت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که قبلا نیز برایتان گفته ایم، سامسونگ و ال جی از بزرگترین تامین کنندگان نمایشگرهای بکار رفته در محصولات اپل هستند و اکنون منابع داخلی این دو کمپانی خبر می دهند که نمونه های اولیه ای از پانل های OLED خمیده، طراحی و تولید شده و شرکت های مذکور می خواهند رضایت اپل را در این خصوص جلب نمایند.

در این میان گفته می شود که حتی کمپانی ال جی، قصد دارد به زودی یکی از بزرگ ترین خطوط تولید LCD اش را به ساخت پانل های OLED مجهز نماید.

ال جی اکنون برخی محصولات خود را با نمایشگر خمیده عرضه می کند که جدیدترین آنها نیز جی فلکس ۲ است. از سوی دیگر نیز همین تامین کننده کره ای، بخش اعظمی از نمایشگرهای OLED ساعت اپل را نیز تولید می کند و در نهایت نیز گمان می رود که ال جی بتواند تهیه پانل های نمایشگر خمیده برای اپل را در دست بگیرد.

منابع داخلی اعلام کرده اند: «به احتمال بسیار زیاد، اولین آیفون با نمایشگر خمیده در سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد و اکنون بزرگ ترین تامین کنندگان نمایشگر برای اپل، در حال توسعه آن هستند.»

شاید این تاریخ اندکی دیر به نظر برسد اما نباید فراموش کرد که اپل معمولا در استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها که هنوز آزمایش خود را به شکل کامل پس نداده اند، کمی صبورانه عمل می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • محمد مهدی
    محمد مهدی | ۴ تیر ۱۳۹۴

    دادا اون آیفون۶ خودش که صفحه خمیده داشت!خخخخخخخخخخ

  • ubisoft
    ubisoft | ۴ تیر ۱۳۹۴

    دوستان این شرکت ها که مال ما نیست که بخایم بخاطرشون به هم حرف بد بزنیم ، درسته ؟

  • کمیل
    کمیل | ۳ تیر ۱۳۹۴

    گوه خورده ( اپلو میگم )

  • Samsung
    Samsung | ۳ تیر ۱۳۹۴

    در سال های اخیر، همواره یک داستان در میان مردم وجود داشت که می گفتن« اپل با نوآوری به میدان می آید و ایده های جدیدش، دنیا را تغییر می دهند و موفق می شود تعداد بیشماری از محصولات خود را به فروش برساند.سپس سامسونگ از راه میرسد، نگاهی به ایده ها می اندازد و محصولات بعدی اش را می سازد.الان باس باید گفت: در سال های اخیر، همواره یک داستان در میان مردم وجود داشت که می گفتن« سامسونگ با نوآوری به میدان می آید و ایده های جدیدش، دنیا را تغییر می دهند و موفق می شود تعداد بیشماری از محصولات خود را به فروش برساند.سپس اپل از راه میرسد، نگاهی به ایده ها می اندازد و محصولات بعدی اش را می سازد. الان حقه سامسونگه که بره شکایت کنه چون بی دلیل اپل از سامسونگ شکایت کرد بخاطر نحوه قرار گیری صفحه نمایش در گلکسی S5 که واقعا چیز بیهوده ایی بود. ولی این کلا فرق میکنه کپی برابر اصل هستش. اپلی ها حالا بگین سامسونگ تقلید میکنه ولی شرکت خودتون بدتر از همه تقلیدکاره!!! فقط سامسونگ و ال جی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی