ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بررسی ویدیویی دیجیاتو: LG G4

سرانجام پس از انتظارات بسیار، ال جی در ماه گذشته پرچمدار جدیدش را روانه بازار ساخت. جی ۴ جدیدترین موبایل ال جی به شمار می رود که باید در رقابتی سخت به جدال رقبایی همچون ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۳ تیر ۱۳۹۴ | ۲۳:۰۰

سرانجام پس از انتظارات بسیار، ال جی در ماه گذشته پرچمدار جدیدش را روانه بازار ساخت. جی ۴ جدیدترین موبایل ال جی به شمار می رود که باید در رقابتی سخت به جدال رقبایی همچون گلکسی اس ۶ رود و حقانیت خود را به اثبات رساند.

ال جی تمام تلاش خود را به کار بسته تا جی ۴ را برای این رقابت آماده سازد. این دستگاه دوربینی فوق العاده دارد و نمایشگر QHD آن نیز بهترین میزبان برای چشمان شما محسوب می شود. با این وجود عدم تغییر ظاهری پرچمدار جدید در قیاس با جی ۳ یکی از عواملی است که می تواند فروش آن را تحت تاثیر قرار دهد. هرچند ال جی سعی کرده با ارائه قابی چرمین، این دستگاه را تا حدی نسبت به نسل قبلی متفاوت جلوه دهد، اما واقعیت این است که حتی این ترفند نیز از تکراری بودن جی ۴ نمی کاهد.

آماری که به تازگی منتشر شده، نشان می دهد که این محصول احتمالا نسبت به پیش بینی ها، فروش کمتری داشته باشد و نتواند آنطور که باید و شاید توجه بازار را به خود جلب نماید. حال سؤالی که مطرح می شود این است که آیا پرچمدار ال جی در ادامه موفق می شود بازی را به نفع خود برگرداند؟

پیش از این بررسی متنی LG G4 را در دیجیاتو خوانید، و اکنون نیز می توانید بررسی ویدیویی این محصول را مشاهده کنید. با توجه به موارد عنوان شده در بررسی، شما از بین پرچمداران موجود، کدام گزینه را برای خرید انتخاب می کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (100 مورد)
  • amir o plus
    amir o plus | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    این الجی هم ریسکه ادم میترسه بخره بعدا مثل جی 3 هنگ کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی