ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل بلک بری: اگر بتوانیم امنیت یک موبایل اندرویدی را تامین نماییم آن را تولید خواهیم کرد

امروز و ساعتی قبل گزارش شد که بلک بری در آخرین سه ماهه ی مالی گذشته تنها ۱.۱ میلیون دستگاه تلفن هوشمند به فروش رسانده و این رقم نسبت به سه ماهه قبلی اش کاهشی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

امروز و ساعتی قبل گزارش شد که بلک بری در آخرین سه ماهه ی مالی گذشته تنها ۱.۱ میلیون دستگاه تلفن هوشمند به فروش رسانده و این رقم نسبت به سه ماهه قبلی اش کاهشی ۰.۵ میلیونی داشته است.

اما با این وجود به لطف کسب و کار سرویس ها و لایسنس های نرم افزاری، اوضاع کمپانی کانادایی مورد بحث چندان بد نیست و به یقین کماکان قصد دارد موبایل های تازه ای را تحت پلتفرم اختصاصی خودش یعنی BlackBerry OS تولید و روانه ی بازار نماید.

اما محصولات اندرویدی چه می شوند؟ و آیا بلک بری به سمت ساخت و عرضه شان خواهد رفت؟ این دقیقاً موضوعی است که John Chen، مدیر عامل بلک بری در گفته های اخیرش به آن پرداخته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از آقای Chen طی مصاحبه ای که با شبکه ی CNBC داشته، پرسیده شده که شایعات در مورد تولیدات مبتنی بر اندروید تا چه حد واقعیت دارند و یا علت آنها چیست؟ و وی نیز در این رابطه پاسخ داده: «ما فقط موبایل های ایمن می سازیم. بنابراین اگر بتوانم راهی برای تامین امنیت یک اسمارت فون اندرویدی بیابم صد در صد تولید آن را در دستور کار قرار می دهم.»

به زبان دیگر John Chen تائید نموده که کمپانی متبوعش ذهنیت بسته ای نسبت به ساخت محصولی بر اساس پلتفرم موبایلی گوگل ندارد و حتی آن را مد نظر قرار داده، ولی در رابطه با جزئیات بیشتر این مسئله فعلاً چیزی بیان نخواهد شد.

شایعات پیشین حکایت از آن دارند که موبایل اندرویدی بلک بری احتمالاً در ماه آگوست رونمایی خواهد گشت و اسمارت فونی اقتصادی با ظاهری مشابه مدل Z3 شرکت مورد اشاره خواهد بود.

ضمناً گمان می رود کانادایی ها کمی بعد تلفن هوشمند دیگری از نوع کشویی با مشخصاتی قابل توجه و صفحه نمایش دارای خمیدگی در کناره ها معرفی کنند که آنهم از اندروید بهره مند باشد.

آنطور که از شواهد امر پیداست بازار و کاربران نیز به خبرهای یک موبایل اندرویدی از جانب بلک بری واکنش مثبت نشان داده و بدشان نمی آید چنین محصولی را مورد امتحان قرار دهند. اما با همه ی تفاسیر صورت پذیرفته باید منتظر ماند و دید اخبار و شایعات بالا هرگز به واقعیت می پیوندند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • Yahya
    Yahya | ۳ تیر ۱۳۹۴

    مدیرعامل برک‌بری خیلی کول هست!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی