ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل گزینه «لغو ارسال» ایمیل را به صورت رسمی به جیمیل اضافه کرد

گوگل سرانجام گزینه لغو ارسال یا «Undo Send» را به تنظیمات اصلی نسخه تحت وب جیمیل افزود و با این کار، پایان فرایند طولانی تست این قابلیت را اعلام نمود. این شرکت قابلیت مذکور را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

گوگل سرانجام گزینه لغو ارسال یا «Undo Send» را به تنظیمات اصلی نسخه تحت وب جیمیل افزود و با این کار، پایان فرایند طولانی تست این قابلیت را اعلام نمود.

این شرکت قابلیت مذکور را نخستین بار در ماه مارس سال 2009 به جیمیل اضافه کرد، منتها از آن زمان تاکنون مشغول تست و بررسی آن بوده است.

در واقع، قابلیت لغو ارسال در بخش موسوم به Labs سرویس جیمیل (جایی که گوگل در آن قابلیت های تازه را تست می کند) وجود داشته و کاربران برای استفاده باید آن را به صورت دستی فعال می کردند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما بگذارید باز گردیم به موضوع اصلی بحث مان؛ این گزینه همانطور که از نامش پیداست بازه زمانی معینی را پس از انتخاب دکمه ارسال در اختیارتان می گذارد تا نظرتان را تغییر دهید.

به این ترتیب، پس از آنکه روی گزینه ارسال یا «Send» کلیک کردید گزینه ای را روی نمایشگر خود خواهید داد که می توانید با استفاده از آن، فرایند ارسال را در بازه زمان 5 تا 30 دقیقه متوقف نمایید که این زمان هم به رقم تعیین شده از سوی خود شما در بخش تنظیمات بستگی خواهد داشت.

اگر از کاربران جیمیل هستید، گزینه ای با عنوان Undo Send را در تب موسوم به «General» بخش تنظیمات این سرویس مشاهده خواهید کرد. چنانچه این گزینه را در قسمت Labs فعال کرده باشید هم به صورت پیش فرض در آن تب وجود دارد اما اگر این کار را نکرده اید، لازم است که باکس مجاور به گزینه Enable Undo Send یا «فعالسازی قابلیت لغو ارسال» را علامت بزنید.

خبر امروز حدودا یک ماه پس از آن منتشر می شود که گوگل نسخه تجربی اپلیکیشن موبایل ایمیل خود به نام اینباکس را منتشر نمود که آن نیز گزینه لغو ارسال را در خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ReZa
    ReZa | ۳ تیر ۱۳۹۴

    جالبیش اینه که این یه باگ بوده
    بعد دیدن چه جالب ، عجب قابلیتی :D

  • خودش
    خودش | ۳ تیر ۱۳۹۴

    گشتم نبود نگرد نیست
    آقا ما که رفتیم تو جمیلیمون چیزی به این عنوان پیدا نکردیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی