ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش ۵۳ میلیون آیفون در سه ماهه دوم ۲۰۱۵

بر طبق گزارش و اطلاعاتی که از جانب موسسه ی آماری-تحلیلی مورگان استنلی انتشار یافته به نظر می رسد اپل بازهم در شرایط مطلوبی به سر می برد و احتمالاً تا آخر ماه جاری میلادی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

بر طبق گزارش و اطلاعاتی که از جانب موسسه ی آماری-تحلیلی مورگان استنلی انتشار یافته به نظر می رسد اپل بازهم در شرایط مطلوبی به سر می برد و احتمالاً تا آخر ماه جاری میلادی یعنی ژوئن، توانسته ۵۳ میلیون دستگاه آیفون بفروشد.

وب سایت اپل اینسایدر می گوید بخش مهمی از این مقدار فروش حاصل علاقه مندی اهالی کشور چین به آیفون های جدید است، ضمن اینکه اپل خودش نیز طی ماه های اخیر به شدت حواسش را معطوف بازار کشور یاد شده نموده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما در این میان و درست در حالی که گفته می شود آیفون فروش موفقی را تجربه می نماید، شایعاتی در مورد عدم برآورده گشتن اهداف فروش اپل واچ و کاهش تقاضا برای آن به گوش می رسد، هر چند گزارش مورگان استنلی تاکید می کند که وضعیت اولین گجت پوشیدنی برند ساکن کوپرتینو در شرایط بدی قرار نداشته و میزان فروشش به شکل قابل قبولی ادامه دارد.

ناگفته نماند تقاضا برای اسمارت واچ اپل در هفته ی اول عرضه، تقریباً با نیمی از مقدار تقاضاهای اولین آیفون پس از ارائه به کاربران برابری داشته و البته رشد این درخواست ها کندتر از آنچه انتظار می رفته صورت پذیرفته و اکنون تقاضا برای اپل واچ بیست درصد بیشتر از آیفون نخستین محسوب می گردد.

ولی نکته ای هم در این بین وجود دارد و آنهم اینکه اگر به میزان تمایل کاربران برای خرید ساعت های هوشمند بنگریم متوجه می شویم اوضاع اپل واچ چندان هم بد نیست و حتی نسبت به بسیاری از برندهای دیگر در شرایط به مراتب بهتر و برتری قرار دارد.

در کنار تفاسیر صورت پذیرفته از اوضاع آیفون ۶ و اپل واچ، کیتی هیوبرتی از موسسه مورگان استنلی، اظهار نموده زنجیره تامین قطعات اسمارت فون کمپانی اهل کوپرتینو معتقدند نسل بعدی این موبایل نیز فروشی مشابه نسل کنونی اش خواهد داشت. ضمناً حدس بر این است که اپل با عرضه ی تلفن هوشمندی تازه، آیفون های ۶ را با قیمتی ارزان تر ارائه کرده و بدین ترتیب میزان تقاضا برای آنها مجدداً زیاد شود.

کارشناسان معتقدند آیفون ۶ اس به خاطر اینکه نسخه ای بهبود یافته از آیفون ۶ خواهد بود و دستخوش تغییراتی بزرگ نخواهد شد، با فروشی مشابه مدل پیشین اش همراه می گردد و اگر قرار بود آیفون ۷ روانه ی میدان شود به یقین تئوری ها در مورد آمار و ارقام مرتبط به این محصول بسیار متفاوت بودند.

هیوبرتی یادآور می شود "ممکن است قدری زمان نیاز باشد تا کاربران و توسعه دهندگان استفاده هایی مناسب و کاربردی برای اپل واچ بیابند" و پس از آن وضعیت فروش آن متفاوت گردد، هر چند که از همین الان شایعات نسخه ی دوم ساعت هوشمند مورد بحث نیز با امکاناتی بیشتر و بهتر به گوش می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • لومیا اون بئش ییرمی (لطفا تا اطلاع ثانوی وینفون نخرین)
    لومیا اون بئش ییرمی (لطفا تا اطلاع ثانوی وینفون نخرین) | ۴ تیر ۱۳۹۴

    ادامه:
    همین "من و شمای معصوم(!)" سودمون اینه که چوب تو ... دیگرون نمیکنیم.

    شما فکر کردی همین آغایون مدیر و دست اندرکار این شرکتها به خاطر رضای خلق الله، انسانیت و همین مسائل روشنفکری کار میکنه نه عزیزم. یه ذره با عنایت بیشتری به این مسائل بنگرید.

    ببخشید طولانی شد

  • لومیا اون بئش ییرمی (لطفا تا اطلاع ثانوی وینفون نخرین)
    لومیا اون بئش ییرمی (لطفا تا اطلاع ثانوی وینفون نخرین) | ۴ تیر ۱۳۹۴

    بهتره مسالو باهم قاطی نکنیم.
    مثلا یه فردی که خیلی آدمکشی میکنه و خون همه کشورهای دیگو رو تو شیشه میکنه بعد با اون پول و پله ای که دستش میاد شروع به ساختن دانشگاه و ... میکنه آدم خوبیه؟ نه عزیزم اون میخاد به این وسیله به اهدافش برسه.

    ادامه دارد

  • Chester
    Chester | ۴ تیر ۱۳۹۴

    نظر بنده رفت براي تاييد.
    اگر تاييد شد كه شد اگر نشد كه بنده كلا ديگه در اين سايت فعاليت نميكنم . يكي از بازديدكنندها تون رو از دست ميديد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی