ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به گزارش بلومبرگ، تولید انبوه iPhone 6s همراه با تکنولوژی فورس تاچ از ماه آینده آغاز می شود

به تازگی گزارشی از سوی بلومبرگ منتشر شده که نشان می دهد تکنولوژی فورس تاچ یا همان فناوری تشخیص مبتنی بر فشار داده های ورودی که اپل اوایل همین سال در مک بوک سری جدید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

به تازگی گزارشی از سوی بلومبرگ منتشر شده که نشان می دهد تکنولوژی فورس تاچ یا همان فناوری تشخیص مبتنی بر فشار داده های ورودی که اپل اوایل همین سال در مک بوک سری جدید خود رونمایی کرد در مدل های سال 2015 آیفون مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

البته ناگفته نماند که پیشتر شایعاتی در رابطه با این احتمال منتشر شده بود اما گزارش بلومبرگ قطعا اعتبار بیشتری به آنها خواهد بخشید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فورس تاچ که برای نخستین بار در مک بوک های سال 2015 اپل به خدمت گرفته شد نامی است که اهالی کوپرتینو برای توصیف فناوری طراحی شده با قابلیت تشخیص سطوح مختلف فشار مورد استفاده قرار می دهند و در واقع این تکنولوژی عمل تپ را ضربه آرام با سر انگشت را به خوبی از تاچ یا همان لمس کردن تشخیص می دهد.

اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، آزمایشات متعددی برای تشخیص عملکرد این فناوری روی آیفون صورت خواهد گرفت. تردیدی نیست که استفاده از تکنولوژی مذکور در زیر نمایشگر کوچک اپل واچ باعث شد که شیوه تازه ای برای ورود اطلاعات به دستگاه ارائه گردد.

اما اینکه آیا تکنولوژی مذکور می تواند در تلفن های هوشمند مفید واقع شود یا خیر مساله ایست که تشخیص آن مستلزم گذر زمان است. ناگفته نماند که شرکت مورد بحث بیش از دو سال است که روی نمایشگرهای حساس به فشار به کار می کند و به همین جهت می توان گفت که این شایعات چندان هم بی اساس نیستند.

آنطور که در این گزارش ذکر شده، به غیر از توانایی تشخیص فشار، مدل های امسال آیفون تفاوت چندانی با سری آیفون 6 نخواهند داشت. علاوه بر این، «به نقل از افراد مطلع» ذکر شده که مدل های امسال همان نسخه S از آیفون های 6 و 6 Plus خواهند بود که ابعاد نمایشگر و ظاهر آنها را نیز به ارث برده اند.

براساس اعلام منابع ذکر شده در این گزارش، جدول زمانی تولید این دو محصول تحت تاثیر فرایند تولید پنل های نمایشگر مبتنی بر فورس تاچ قرار دارد و آنطور که ادعا شده، تولید انبوه آنها از ماه آینده آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • bozorg.lover
    bozorg.lover | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    سلام دوستان من میخوام اپل بخرم به نظرتون کدوم مدل رو بخرم

  • امیر
    امیر | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    سنسور تشخیص انبیه چشم رو که میگن ال جی میخواد بزنه درسته؟؟؟

  • خندوانه
    خندوانه | ۶ تیر ۱۳۹۴

    بیا ببینم چندمرده حلاجی حریف 1100 میشی یا نه

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۶ تیر ۱۳۹۴

    به به بیا تا ببینیم چجوریاست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی