ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شبکه تبلیغاتی AdDuplex وجود تلفن هوشمند Lumia 940 XL را تایید کرد

زمانی که حرف از تکنولوژی به میان می آید، تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون شاید یک گام عقب تر از رقبای اندرویدی خود حرکت کنند. در حالی که مشخصاتی از قبیل چیپست های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

زمانی که حرف از تکنولوژی به میان می آید، تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون شاید یک گام عقب تر از رقبای اندرویدی خود حرکت کنند.

در حالی که مشخصاتی از قبیل چیپست های هشت هسته ای و چند گیگابایت رم وجه اشتراک دستگاه های مبتنی بر کیت کت و آبنبات چوبی محسوب می شود، این موارد در تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون خصوصیت رایجی به شمار نمی روند و علت هم عدم پشتیبانی سیستم عامل یاد شده از این سخت افزار است.

اما با ارائه ویندوز 10 موبایل، اوضاع تغییر خواهد کرد و علاوه بر قطعات داخلی قوی تر شاهد استفاده از نمایشگرهایی با رزلوشن فراتر از فول اچ دی خواهیم بود. پس از شایعات متعددی که در رابطه با معرفی نخستین تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 با نمایشگر quad-HD منتشر شد، حالا شواهدی به دست آمده که نشان می دهد چنین محصولی در دست ساخت است و احتمالا هم با نام Lumia 940 XL ارائه می گردد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تاکنون رندرهای متعددی از طرح مفهومی این محصول در فضای مجازی منتشر گشته و علاوه بر این، شنیده شده که پرچمدار جدید مایکروسافت مجهز به یک اسکنر عنبیه چشم خواهد بود.

اما جدای از این شایعات امیدوارکننده، بهتر است به شواهد و اطلاعات ملموس تری پرداخته شود که از سوی سایت AdDuplex منتشر گردیده و بر اساس آنها دستگاهی با برند لومیا و نمایشگر quad-HD با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل در دست ساخت است.

این دستگاه که با عنوان Microsoft RM-1100 از آن یاد شده چند روز پیش در شبکه تبلیغاتی سایت مذکور رویت گردید اما در حالی که رزلوشن نمایشگر آن مشخص شده هیچگونه اطلاعاتی در مورد ابعاد آن در دست نیست.

با این همه گفته شده که Lumia 940 XL درست مانند فبلت های دیگر موجود در بازار دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی خواهد بود و آنطور که در شایعات ذکر شده یک چیپست هشت هسته ای نیز برای آن در نظر گرفته شده.

در اطلاعات کشف شده توسط این سایت همچنین به دستگاه دیگری به نام Microsoft RM-1104 اشاره شده که دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1080p است که احتمالا همان مدل استاندارد لومیا 940 خواهد بود.

Lumia 940 XL در کنار چیپست فوق قوی و همچنین نمایشگر شارپ خود می تواتد دارای یک استایلوس باشد. علاوه بر این پیش بینی می شود که یک دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی PureView با قابلیت فیلم برداری 4K نیز برای آن در نظر گرفته شده و سایر مشخصات این دستگاه هر چه که باشد می توان اطمینان داشت که یک دوربین بسیاری پیشرفته برای آن در نظر گرفته شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۷ تیر ۱۳۹۴

    این قرمزی بالا پایینش همچین تو ذوق میزنه.

  • Behtash
    Behtash | ۶ تیر ۱۳۹۴

    اینکه مایکروسافت گوشی های رده بالا نمیده دو علت داره : یکی اینکه از سیستم عاملش مطمئن هست و میدونه که با همین سخت افزار هم سیستم عاملش با سرعت بسیار بالایی داره کار میکنه و دومی اینکه میخواد فعلا کامل تمرکزشو بزاره رو ویندوز 10 و 10 موبایل تا بتونه بهترین سیستم عامل دنیا رو تحویل بده بعد بدون شک گوشی هایی با این پلتفرم میده به بازار که تا یک سال هیچ شرکتی نتونه باهاش رقابت کنه .
    در ضمن دیجیاتو شما واقعا ثابت کردی که پست های کاملا جهت دار و ضد مایکی میزاری . این یه مورد کاملا ثابت شده به همه ی ماها هست . دمت گرم واقعا یک سایت خبری !!!!!!!! هستی :||||||

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی