ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری اکسپریا Z4 Compact از سونی فاش شد

اخیرا یک مدل از موبایل های سونی با کد E5663 که البته هنوز هم معرفی نگشته، در وب سایت های GFXBench و Geekbench مشاهده شده است؛ تلفن هوشمندی که با اندازه تقریبا کوچک خود، مشخصات سخت افزاری بسیاری ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اخیرا یک مدل از موبایل های سونی با کد E5663 که البته هنوز هم معرفی نگشته، در وب سایت های GFXBench و Geekbench مشاهده شده است؛ تلفن هوشمندی که با اندازه تقریبا کوچک خود، مشخصات سخت افزاری بسیاری خوبی را در بر می گیرد و برخی اذعان دارند که این موبایل در اصل همان اکسپریا Z4 Compact خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مشخصات سخت افزاری پرچمدار کوچک سونی.

E5663 از سونی، در بر گیرنده ی یک نمایشگر ۴.۶ اینچ با رزولوشن Full HD بوده که در واقع آن را تبدیل به اولین موبایل از سوی شرکت سونی می کند که در ابعادی کوچکتر از ۵ اینچ، مشمول چنین رزولوشنی شده است. اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته نیز این شرکت Z3 Compact را با مشخصاتی بسیار عالی و همین ابعاد نمایشگر روانه ی بازار کرد اما رزولوشن تصویر آن، صرفا HD بود.

Some-of-Sony-E5663s-features (1)

در ادامه می توان دید که موبایل مورد بحث، از دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی بهره برده و از سوی دیگر یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در جلوی آن برای ثبت تصاویر خود گرفت قرار داده شده.

چیپست ۶۴ بیت و هشت هسته ای مدیاتک با کد MT6795 وظیفه عملیات پردازشی را بر عهده داشته و سه گیگابایت رم نیز به این سیستم-بر-چیپ کمک خواهد کرد تا وظایف خود را به شکل هر چه روان تر انجام دهد. لازم به ذکر است که موبایلی که مشخصاتش در وب سایت های مخصوص بنچمارک های مختلف منتشر شده، دارای ۱۶ گیگابایت فضای داخلی بوده و هنوز مشخص نیست که می توان به آن حافظه جانبی نیز اضافه کرد یا خیر. از سوی دیگر پلتفرم به کار رفته در موبایل یاد شده، اندروید آب نبات چوبی بوده است.

آنطور که پیداست، E5663 در اصل همان اکسپریا Z4 Compact خواهد بود و گفته می شود احتمال عرضه اولیه اش در کشور هندوستان می رود.

Some-of-Sony-E5663s-features

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • رامین
    رامین | ۶ تیر ۱۳۹۴

    برید تست ONE +E9 تو GSMARENA بخونید.
    GPU همینه که اینجا قید شده و خیلی نتایج ضعیفی داده.
    خداکنه که این نباشه

  • رامین
    رامین | ۶ تیر ۱۳۹۴

    کاش سری کامپکت بعدیش 4.7 باشه.از نظر من بهترین سایز همینه و الان هم که Z3c دارم واقعا عالیه و از همه چیزش راضی هستم.
    ضمنا بنظرم با سایز 4.7 FHD هم لازم نیست.دوربین سلفی اگه بالاتر بره عالی میشع حداقل 5 باشه

  • shs77
    shs77 | ۶ تیر ۱۳۹۴

    درسته یکم طراحی سونی تکراری شده ولی واقعا آدم حیفش میاد که قراره پرچمدار بعدی سونی ظاهرش با Z3+ فرق بکنه چون واقعا زیباست گوشی به این زیبایی در عمرم ندیدم مخصوصا رنگ مسی طلایی!! اگر خودتون از نزدیک دیده باشید متوجه حرفم میشید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی