ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Portal؛ اپلیکیشنی برای اشتراک آسان فایلها میان رایانه و گجت اندرویدی

سازندگان Pushbullet این بار با اپلیکیشن جدیدی به پلتفرم موبایل بازگشته اند. Portal ابزاری است که با آن می توان به سادگی به اشتراک گذاری فایل ها میان رایانه و گجت از طریق امواج وای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

سازندگان Pushbullet این بار با اپلیکیشن جدیدی به پلتفرم موبایل بازگشته اند. Portal ابزاری است که با آن می توان به سادگی به اشتراک گذاری فایل ها میان رایانه و گجت از طریق امواج وای فای پرداخت.

هر چند که با Pushbullet هم می توانستید چنین کاری انجام دهید، اما در Portal بر خلاف اپلیکیشن قدیمی احتیاجی به ارسال فایل به سرورهای Pushbullet و بازگشت آن به گجت ندارید، بلکه قادرید این کار را به طور مستقیم و از طریق وای فای داخلی انجام داده و سرعت بالاتری در انتقال فایل ها را تجربه کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

عملکرد اپ پورتال مشابه همان چیزی است که قبلا در AirDroid دیده ایم. کافیست اپلیکیشن را در اسمارت فون نصب کنید، در مرورگر رایانه به آدرس portal.pushbullet.com مراجعه کرده و حالا QR Code به نمایش در آمده را از طریق پورتال اسکن نمایید.

Portal 2

 

پس از برقراری اتصال میان گجت و رایانه، حالا می توانید فایل های مورد نظر خود را از رایانه به پنجره مرورگر کشانده و در فیلد مخصوص رها کنید. با این کار خواهید دید که چگونه و در کسری از ثانیه، حجیم ترین فایل ها بدون احتیاج به کابل و بدون مصرف اینترنت، به طرز شگفت آوری به حافظه داخلی اسمارت فون منتقل می شوند.

در پورتال می توانید فایل هایی تا حجم یک گیگابایت را به طور جداگانه از رایانه به موبایل ارسال کنید، کاری که در Pushbullet انجامش ممکن نبود. با این وجود، پورتال بر خلاف AirDroid انحصارا برای انتقال فایل ها طراحی شده و در آن امکاناتی همچون فایل منیجر، پاسخ به پیامک ها و مشاهده اعلان ها را نمی بینید.

پورتال به طور رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و برای انتقال ساده و بی دردسر فایل ها از رایانه به موبایل یکی از بهترین ابزارهاست.

Portal

Portal

سازنده: Pushbullet قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • نون
    نون | ۸ تیر ۱۳۹۴

    Pushbullet توی ایران فیلتر هست؟ برا من باز نمیشه. کار نمی کنه. پیغام زیر رو میده

    Sorry, something went wrong.

    Something seems to be blocking Pushbullet.

    Office or public firewalls, proxies, and VPNs can cause this.

    Are other sites besides Pushbullet.com working?

    If you still can't log in, send us an email at hey@pushbullet.com.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی