ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس ۲ روز ۶ مرداد و با استفاده از واقعیت مجازی رونمایی خواهد شد

پس از مدتها شایعه و گمانه زنی، بالاخره روز ۲۷ جولای مصادف با ۶ مرداد به عنوان تاریخ قطعی رونمایی از نسل دوم تلفن هوشمند وان پلاس اعلام شد. نکته جذابتر از تاریخ دقیق اما، نحوه انجام رونمایی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

پس از مدتها شایعه و گمانه زنی، بالاخره روز ۲۷ جولای مصادف با ۶ مرداد به عنوان تاریخ قطعی رونمایی از نسل دوم تلفن هوشمند وان پلاس اعلام شد. نکته جذابتر از تاریخ دقیق اما، نحوه انجام رونمایی است که بناست در شیوه ای مبتکرانه و با استفاده از هدست های واقعیت مجازی گوگل یعنی cardboard اتفاق بیافتد.

سازنده وان پلاس از مدتی پیش، فاش کردن برخی مشخصات نسل بعدی تلفن هوشمند خود را آغاز کرده بود و حالا نیز با وجود اینکه یک ماه به تاریخ رونمایی باقی مانده، اعلام خبر نحوه رونمایی باعث خواهد شد کاربران خود را برای این شیوه تازه و مبتکرانه آماده نمایند.

یکی از موسسین وان پلاس به نام Carl Pei برای توضیح دلیل اتخاذ چنین تصمیمی، در انجمن اینترنتی رسمی این شرکت چنین اعلام کرده است که در تمام جهان رونمایی از محصولات تبدیل به یک مراسم مشابه و تکراری شده و این روش برای افراد غیر حاضر در سالن کنفرانس نیز فاقد جذابیت های لازم است، در نتیجه وان پلاس برای رفع این موضوع تصمیم گرفته است هدست های cardboard خود را به شکل رایگان به طرفدارانش که مایل به مشاهده مراسم رونمایی باشند ارائه کند.

گفتنیست استریم آنلاین مراسم رونمایی از وان پلاس ۲ در ساعت ۶:۳۰ صبح ۶ مرداد آغاز خواهد شد و برای مشاهده آن الزاما نیازی به استفاده از هدست های واقعیت افزوده نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • FaRaZ SONY-MICI
    FaRaZ SONY-MICI | ۶ تیر ۱۳۹۴

    واقعا نمیشه آینده اسمارتفون هارو پیش بینی کرد...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی